Toon posts:

Backdraft slotje, Taylor Topic verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja. Backdraft krijgt tenminste nog gewoon een slotje. Mijn hele topic (Belangrijk, post hier helemaal niets) is gewoon verdwenen... Anarchie!!

Ain't live a bitch...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Had je liever een BAN gehad >:)

Verwijderd

Topicstarter
Och, als ze daarmee een punt duidelijk willen maken dan GRAAG. Dan weet ik in ieder geval dat mijn aanwezigheid hier niet meer op prijs wordt gesteld.

Schijnbaar werd de tweeledigheid van mijn Topic niet begrepen. Ik vind het persoonlijk jammer dat het forum steeds meer vergiftigd wordt met het plaatsen van topics zoals "Post hier je...". Soms denk ik nog wel eens met weemoed terug aan de tijd dat Tweakers nog in de kinderschoenen (1998, Femme met oc-en van PII233) stond en er nog echt gesleutelt, gelapt, gedremeld, gewopperd, gecase-mod e.d. werd en niet van die zeikerige topics werden gepost over je cpu-temp e.d. zonder dat eerst eens word na gedacht over wat de belangrijkste actoren zijn die die temp. bepalen!

I rest my case...

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens Taylor. Aan je profiel te zien kom je hier al lang, maar post je weinig. Zelf doe ik net zo, het duurde zelfs nog een aantal maanden voordat ik me registreerde. Nu ben ik in de afgelopen 2 á 3 jaar al aardig wat wijzer geworden op computergebied (met veel dank aan Tweakers)en vind dat er steeds minder interessante/lezenswaardige topics verschijnen. Steeds vaker zie je dingen als: kijk mij eens met mijn nieuwe blablabla en hoe hoog vind je mijn 3d marks enz :r.
Dit is natuurlijk mijn mening en iedereen mag daar anders over denken.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
He Taylor ik hoop niet dat jij dat mooie rijtje AHD's hebt. Maten die zo dicht bij elkaar zitten zijn een beetje zinloos om te kopen.

heb zelf btw een F2 280 en BIC 300 maar dat komt omdat die BIC een oude plank was die aan vervanging toe was :)

Verwijderd

lekker aan het surfen jongens? :)

ik heb trouwens een tiga 2.70 custom
(wel oud maargoed doet het nog prima)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 20:01 schreef [TLT]Lynx het volgende:
He Taylor ik hoop niet dat jij dat mooie rijtje AHD's hebt. Maten die zo dicht bij elkaar zitten zijn een beetje zinloos om te kopen.
Kom maar een keertje testen dan zal je snel merken dat het WEL nut heeft >:)

(Oorzaak: Wedstrijden KNVB Serie B)...
Pagina: 1