Info:
Ubuntu 5.04 "Hoary"
Ati 9200 SE 64MB
ATI Proprietary Linux x86 Drivers for XFree86 / X.Org Version 8.12.10
xorg.conf:
Na het installeren van de ATI drivers werkt xcompmgr niet meer. Ik krijg dan de volgende error: "No damage extension". Ik heb geprobeerd om xcompmgr en alle dep. te herinstalleren maar dit zonder resultaat.
Option "DAMAGE" "true" heb ik al eens geprobeerd om op false te zetten maar ook dit hielp niet. Nu kon ik op google niet veel vinden wat van belang is, wel een post hier op GoT wat al wat ouder was en waar iemand het ook niet werkend kreeg. Aangezien die post al enkele maanden oud was wil ik toch nog eens kijken of iemand het werkend heeft gekregen en zo ja, hoe?
Ubuntu 5.04 "Hoary"
Ati 9200 SE 64MB
ATI Proprietary Linux x86 Drivers for XFree86 / X.Org Version 8.12.10
xorg.conf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Section "Device"
Identifier "ATI Technologies, Inc. Radeon 9200 SE (RV280)"
Driver "fglrx"
BusID "PCI:1:0:0"
Option "backingstore" "true"
Option "RenderAccel" "true"
EndSection
Section "Extensions"
Option "Composite" "Enable"
Option "RENDER" "true"
Option "DAMAGE" "true"
EndSection |
Na het installeren van de ATI drivers werkt xcompmgr niet meer. Ik krijg dan de volgende error: "No damage extension". Ik heb geprobeerd om xcompmgr en alle dep. te herinstalleren maar dit zonder resultaat.
Option "DAMAGE" "true" heb ik al eens geprobeerd om op false te zetten maar ook dit hielp niet. Nu kon ik op google niet veel vinden wat van belang is, wel een post hier op GoT wat al wat ouder was en waar iemand het ook niet werkend kreeg. Aangezien die post al enkele maanden oud was wil ik toch nog eens kijken of iemand het werkend heeft gekregen en zo ja, hoe?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!