Misschien een beetje rare vraag op een forum waar vaak over de meest monsterlijk snelle kaarten wordt gesproken. Ik heb een Leadtek Geforce 3 Ti500 (gekocht in de tijd dat ik nog veel spellen speelde). Nu wil ik een Dell 2001FP scherm gaan aanschaffen. Deze heeft een native resolutie van 1600*1200. Nu is mijn vraag, kan mijn kaart dat via DVI aansturen? Op de site van Leadtek staat dat mijn kaart maximaal 1280*1024 aan kan sturen via DVI. Echter, ik lees ook verhalen dat mensen 1600*1200 voor elkaar hebben gekregen met zo'n kaart.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kaart op zulke hoge resoluties. Kan de kaart het aan (en is het ook nog werkbaar als je toch nog af en toe een spel wilt spelen) of is het toch verstandiger om ergens een tweedehands monster vandaan te toveren.
Alvast bedankt voor de reacties.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kaart op zulke hoge resoluties. Kan de kaart het aan (en is het ook nog werkbaar als je toch nog af en toe een spel wilt spelen) of is het toch verstandiger om ergens een tweedehands monster vandaan te toveren.
Alvast bedankt voor de reacties.