Toon posts:

Muziek Programma met Noten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goed programma wat kan omgaan met muziek noten. Ik ken programma's als magic music maker ook voor music maar dan anders. Het is voor een oom van mij. Hij heeft altijd een zo'n programma gehad alleen dit programma werkt niet meer onder windows xp.

Ik weet niet of jullie tweakers.net een goed programma weten en wat hiervan de kosten zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
<zucht>
Zelfde liedje als altijd:

• Heb je al gezocht?
• Zo ja, wat heb je al gevonden en wat was er mis mee?
• Zo nee, waarom niet?

Wat mogen de kosten zijn? Welk programma gebruikte hij voorheen en op welk platform? En waarom werkt het dan opeens niet meer op XP? Krijg je een foutmelding? Is er geen update beschikbaar zodat het misschien weer wél werkt op XP?

3 sec. zoeken leverde mij dit op:
http://gathering.tweakers...XF8-XF9---A&select_forum=

Met o.a.:
Muzieknotitie software
muzieknoteerprogramma voor iemand die geen noten k

en vele anderen...

[ Voor 74% gewijzigd door RobIII op 13-04-2005 00:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Zelf heb ik een tijd gebruik gemaakt van Sibelius, erg fijn programma om mee te werken. Veel mogelijkheden en fijne UI. Vroeger kon je een gratis trial bij ze bestellen maar ik weet niet of dat nu nog steeds zo is. Andere bekende programma's zijn Finale en Cakewalk maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En eigenlijk ben ik het wel een beetje eens met RobIII...

On a clear day you can C#