Toon posts:

SoF2 & andere spellen > Geen geldige Win32-toepassing? *

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een master probleem |:( ( ik als sof2 verslaafde)
ik heb net 2 nieuwe hd's erin gepropt , 2x wd 200gb en sinds die erin zitten, heb ik al 4 x windows erop gezet, maar steeds als ik soldier of fortune 2 wil installeren, ( en andere games) krijg ik die error als ie geinstalleerd is. en dan krijg ik dus die error van geen win32 toepassing, ik weet echt ff niet wat ik eraan kan doen, terwijl al het andere wel gewoon werkt, heel vaaag |:( maargoed, ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen, alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 07:14
Kopieer autoexec.nt uit de map c:\windows\repair naar de map c:\windows\system32
hiermee moet je probleem opgelost zijn.

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 07:14
Ik ben benieuwd, heeft het gewerkt?

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas heb ik nog steeds het zelfde probleem |:( , maar toch bedankt voor je moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
kan je niet wat meer informatie geven ?

zoals wat je allemaal al geprobeerd heb etc.. Lees de regels even door hoe een topic eruit hoort te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik neem aan dat je:
Afbeeldingslocatie: http://img38.echo.cx/img38/8959/win326jr.png
bedoelt?

offtopic:
SoF is een schijtspel ;(

[ Voor 23% gewijzigd door spone op 14-04-2005 16:49 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja spone zoiets heb ik ook ja, maar dan met soldier of fortune 2 o.a, ik wordt er helemaal gek van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voor de rest een amd 2 ghz, chaintech moeder, gforce 4 ti-4600, 2x western digital 200 gb. 1024 mb ram, creative audigy.

ik heb dus windows xp wel 4x opnieuw geinstalleerd, alle soorten drivers uitgeprobeerd, 6x het spel opnieuw geinstalleerd, steeds andere folder of directory.en nog steeds niet willen draaien, nog steeds geen win32 toepaqssing

ik begin haast te denken , dat t aan mn hd ligt, maar dat lijkt me sterk, want dan zouden programma;s ook niet werken lijkt me. ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen

en anders wordt t tijd voor een nieuwe pc :9

maargoed, eerst maar ff afwachten, ik hoop wat te horen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wellicht staat de exe precies op een bad sector? Daar zou ik eens op controleren. Probeer hem bijvoorbeeld eens op een andere schijf te installeren.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de CD niet gewoon beschadigd?
Probeer het eens op een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ja, deze error wordt meestal veroorzaakt door corrupte .exe bestanden.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel maar weer aan; wellicht kun je in het vervolg zelf een wat descriptievere topictitel bedenken? Welk Operating Systeem hebben we het trouwens over? En bij welke games heb je dit precies? Allemaal? :)

geen win32 toepassing > SoF2 & andere spellen > Geen geldige Win32-toepassing? *
SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, dit is de eerste keer dat ik een forum gebruik, mijn excuses daarvoor dan O-)

maar ik heb inderdaad al geprobeerd op een andere hd te installeren, maar zelfs dat werkt niet, en nee mn cd werkt goed, de instalatie van het spel is gewoon normaal,dus daarmee geen errors enzo, ik draai mn comp op win xp pro nl versie, maar ik heb echt vanalles geprobeerd, al een paar keer geformateerd, scandisks uitgevoerd etc etc. al1 1 ding valt me nu ineens op,de c schijf, geeft ie maar 127 gb aan terwijl t wel 200 gb is, mischien daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:37:
ja sorry, dit is de eerste keer dat ik een forum gebruik, mijn excuses daarvoor dan O-)

maar ik heb inderdaad al geprobeerd op een andere hd te installeren, maar zelfs dat werkt niet, en nee mn cd werkt goed, de instalatie van het spel is gewoon normaal,dus daarmee geen errors enzo, ik draai mn comp op win xp pro nl versie, maar ik heb echt vanalles geprobeerd, al een paar keer geformateerd, scandisks uitgevoerd etc etc. al1 1 ding valt me nu ineens op,de c schijf, geeft ie maar 127 gb aan terwijl t wel 200 gb is, mischien daar iets mee?
Hey Roy lol, probeer je t nu hier.
Breng die PC s ff hier naar toe dan fix ik m wel voor je, samen komen we er wel uit hoor.
Ik heb genoeg middelen om te testen enzo, memtest86 enz. en ff Linux live cd proberen kijken wat dat doet.
Voor je t weet ben je je weer scheel aan het soffen :D

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1