Toon posts:

[XP] Login script vernieuwt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb windows 2003 server draaien met een XP workstation. Nu draai ik een login script (batch file) bij het inloggen op het domein. Nu heb ik alleen 1 probleem.

Windows XP lijkt het oude loginscript te onthouden en niet de nieuwe versie op te pakken wanneer ik opnieuw inlog. Ik zit wel goed op het domein ingelogt want de root mappings werken wel gewoon goed.

Hoe kan ik zorgen dat windows XP elke keer bij het inloggen het login script opnieuw draait?

Verwijderd

Hoe heb je dat ingesteld? Toch niet in een GPO he? Dit moet je instellen onder de user configuration (eigenschappen van een gebruiker) -> tabblad Profile.
Daar vul je "script.cmd" / "script.bat" in, je hoeft niet het volledige path te gebruiken, hij pakt nl de NETLOGON direct.

Verwijderd

Topicstarter
jah daar heb ik het ook ingestelt! Hij pakt hem gewoon uit netlogon!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 07:11 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 20:00

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:45:
Hoe heb je dat ingesteld? Toch niet in een GPO he? Dit moet je instellen onder de user configuration (eigenschappen van een gebruiker) -> tabblad Profile.
Daar vul je "script.cmd" / "script.bat" in, je hoeft niet het volledige path te gebruiken, hij pakt nl de NETLOGON direct.
Dat werkt ook gewoon als je het insteld op een GPO hoor. Als je maar genoeg rechten hebt op die GPO als user zijnde. (Read & Apply Policy)
Echter daar moet je je het gehele pad invullen. \\sub.domain.nl\netlogon\logon.bat