Ik ben voor mijn Custom Case opzoek naar een bepaalde DVD brander, echter kan ik hem helaas nergens vinden. Ik ben al bij tig sites geweest (onderandere elke winkel uit de pricewatch, fabrikanten, etc) maar niemand lijkt te leveren wat ik zoek..
Hier de eisen:
- Slot loading (MUST !!)
- Slimline model (zeer gewenst)..
- Dual Layer (toch ook wel gewenst)..
- SATA interface (niet percee nodig, maar liever wel).
Ik hoop dat iemand me opweg kan helpen.
Ps. De drive die het dichtste bij komt is de Plextor PX-716AL (slot loading/dual layer.. Maar dus geen slimline en geen SATA interface)..
Hmm via google toch nog wat gevondenvan panasonic (slot loading/slim line/dual layer).. Enige nadeel is dat ik er gelijker tijd ook een helehoop gezeik over heb gevonden (haperingen bij het afspelen van geperste (lees: originele) dvd's om de 15s.. haperingen bij geperste (lees: originele) muziek cd's.. etc. etc..
Hier de eisen:
- Slot loading (MUST !!)
- Slimline model (zeer gewenst)..
- Dual Layer (toch ook wel gewenst)..
- SATA interface (niet percee nodig, maar liever wel).
Ik hoop dat iemand me opweg kan helpen.
Ps. De drive die het dichtste bij komt is de Plextor PX-716AL (slot loading/dual layer.. Maar dus geen slimline en geen SATA interface)..
Hmm via google toch nog wat gevondenvan panasonic (slot loading/slim line/dual layer).. Enige nadeel is dat ik er gelijker tijd ook een helehoop gezeik over heb gevonden (haperingen bij het afspelen van geperste (lees: originele) dvd's om de 15s.. haperingen bij geperste (lees: originele) muziek cd's.. etc. etc..
[ Voor 69% gewijzigd door Uhmmie op 12-04-2005 22:49 . Reden: van alles en nog wat ]
Currently playing: MTG Arena (PC)