[XP] Kan wizard Beeld en geluid niet uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 19:48
Telkens als ik bij MSN6 de webcam functie wil gebruiken krijg ik de melding dat windows de wizard beeld en geluid niet kan uitvoeren. Ik kan de cam wel in andere programma's gebruiken, maar alleen bij msn krijg ik een foutmelding (ik kan hem daar niet gebruiken). Kan je die wizard van de windows xp cd opnieuw installeren of bestanden vervangen oid? of dingen die de wizard instelt handmatig instellen, zodat msn denkt dat de wizard al uitgevoerd is (want in principe is mijn configuratie correct)?

btw: hoe heet die wizard in de engelse versie? (googled makkelijker :))

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 16:52

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mischien kan je volgende keer beter je oude topic kicken..

[rml][ XP light/cam] MSN kan wizard beeld en geluid niet starten[/rml]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doet de wizard beeld en geluid het sowieso wel?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Er zijn heel veel dingen te vinden met Google. Heb je ook de nieuwe versie van MSN al eens geprobeerd? Hier op GoT verwachten we dat namelijk wel van onze bezoekers. Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door.

Ik verplaats het topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen, aangezien MSN messenger geen OS is ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters