Router password werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:56
Hallo,
Ik heb een heel groot probleem! Ik heb het password van mijn router (een 3Com OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Gateway) NOOIT veranderd. Het is nog steeds het standaard wachtwoord, admin. Op één of andere manier wil die het niet doen! :( Help! Hoe moet ik mijn password terughalen zonder dat ik alles opnieuw hoef in te stellen? Er staat een hele instructie bij, maar dat wil ik niet doen want dan ben ik alle gegevens kwijt...
Dit is wel erg vreselijk vervelend!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
caps lock?

maare als dat niet het probleem is, heb je het verder wel beveiligd?
maybe heeft iemand anders het dan veranderd?

[ Voor 86% gewijzigd door Maarten op 12-04-2005 21:28 ]

Verwijderd

restart van router (10 sec lang reset inhouden)

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
wan en lan poort (kortsluiten) met een utp kabel

of tewel utp kabel in wan en lan poort duwen , systeem ziet nu zich zelf en zal een reset uitvoeren

weet alleen niet of dit een voledige reset is of alleen het wachtwoord

Grutte Pier fansels

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hessel schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:40:
wan en lan poort (kortsluiten) met een utp kabel

of tewel utp kabel in wan en lan poort duwen , systeem ziet nu zich zelf en zal een reset uitvoeren

weet alleen niet of dit een voledige reset is of alleen het wachtwoord
Als dat zou werken en tevens alleen het wachtwoord zou resetten heeft een wachtwoord echt helemaal geen zin op dat apparaat. Het is zelfs slechter dan zonder wachtwoord omdat de 'netwerkbeheerder' nu in de waan is dat het wel goed zit, maar het niet eens direct merkt als iemand met de router klooit.

Daarop voortbordurend: Tenzij er echt iets fout zit met de beveiliging van die router, zal de TS toch een volledige reset moeten doen lijkt me. En als het zover komt lijkt het me zeer handig als TS meteen wel een eigen wachtwoord kiest. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 12-04-2005 21:48 ]

{signature}

Verwijderd

Zonder je gegevens kwijt te raken gaat je gewoonweg niet lukken. Anders hadden ze dat er ook wel bij vermeld he :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.