Toon posts:

[XP] Nieuwe installatie, pagina's scrollen per frame?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He !

Ik ben nieuw hier,maar zit met een vraag.
Ik heb net windows Xp Pro opnieuw geinstalleerd,omdat de originele versie teveel rotzooi bevatte die ik niet wilde.

Maar nu is er iets raars met internet,als ik een page open,en naar beneden scroll,dan gaat het frame voor frame zeg maar.
Voorheen ging het gewoon in een vloeiende beweging,en dat is toch wel beter :)
Kunnen jullie me helpen,want zoveel verstand heb ik er niet van.

Mijn systeem;

P4 3.4
1 GB ram
250 GB hdd
Ati 9550 256 mb

Alvast bedankt,Ronald

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Misschien een stomme opmerking, maar heb je wel de videokaart drivers naar behoren geinstalleerd? Dit zeflde effect krijg je namelijk wanneer je werkt met de standaard videokaart drivers van windows xp.

Lees tevens even de faq van got en gebruik de search functie voordat je wat post.Suc6!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:27:
Klinkt vrij logisch!
Waarschijnlijk niet dus,maar ik heb ook geen losse software bij mijn systeem gekregen toen ik het kocht.

Hoe los ik die op?

Ik stel jullie hulp zeer op prijs!
Je geeft ons toch te weinig informatie om je te kunnen helpen.

Tevens bedoel ik het niet verkeerd, maar als jij er weinig verstand van hebt is het wellicht beter om contact op te nemen met de persoon/zaak die jou de computer heeft verkocht. Of op internet hier en daar wat informatie op doen.

Heb je na de Windows XP installatie alle bijbehorende drivers geinstalleerd? Van je videokaart, drivers van je moederboard cd etc?

En wat het scrollen betreft, als je internet explorer gebruikt kun je bij extra, internet opties, vloeiend schuiven in en uit schakelen. Wellicht dat je daarmee het probleem oplost.

[ Voor 63% gewijzigd door Workaholic op 12-04-2005 21:33 ]

Mijn V&A

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
typisch een videokaart-driver issue

damn, te laat

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 12-04-2005 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt vrij logisch!
Waarschijnlijk niet dus,maar ik heb ook geen losse software bij mijn systeem gekregen toen ik het kocht.

Hoe los ik die op?

Ik stel jullie hulp zeer op prijs!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb drivers van de ati site gehaald,en nu werkt het weer naar behoren!
Dank jullie wel,ik zal idd eens wat gaan searchen op jullie mooie forum.

Waarschijnlijk leer ik nog wat bij ook!

Ronald

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou wel wat software gekregen moeten hebben, waaronder je Windows cd en een drivercd.

Anyways, zie dat je nieuw bent op GoT. In je topicstart kom ik niet tegen wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dat is erg belangrijk, aangezien we geen helpdesk zijn waar je zonder zelf iets te ondernemen. Dit hebben we in Algemene gedragsregels (Netiquette) uitgebreid uiteen gezet.

Wat heb je allemaal al geprobeerd. Heb je al eens gezocht op Google en de GoT search? Wat heb je daarbij gevonden, en wat lukte daar niet aan? Heb je de pc ook al voorzien van de meest recente updates, waaronder SP2 ? Ik zet nog even [XP] vooraan in de titel. Je OS vooraan is in Windows Operating Systems verplicht, zoals in Windows Operating Systems - Policy te lezen is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1