Toon posts:

videokaart in een EFI Fiery ZX-01 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een tijdje terug een EFI Fiery ZX-01 printerserver gekocht, maar er is 1 probleem. Als ik er een videokaart in stop, (PCI, ding heeft geen AGP) doet deze helemaal niks. Zelfde geld voor een aangesloten toetsenbord. Ik heb de bios-instellingen gecontroleerd, daarvoor zit er een mooi schermpje voorop, maar ik kom er niet uit, hij blijft niets doen. Ik heb verschillende kaarten geprobeerd zonder resultaat.
Aangezien een monitor en een toetsenbord toch wel handig zijn, ben ik hard op zoek naar een oplossing. Google gaf geen oplossing en er is geen documentatie voorhanden op de EFI website.
Wie o wie heeft een tip voor mij..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien nuttig als je enige info geeft over die printserver. Is het wel een x86-compatible computer met PC-BIOS? Is er misschien een jumper om te bepalen waar de console output naartoe gaat?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Als ik het me goed herinner worden die Fiery apparaten na installatie zo ingesteld om geen beeld meer af te geven, en daarmee dus te voorkomen dat mensen het apparaat voor meer gaan gebruiken dan waar ze voor betaald hebben.

HOE ze dat doen, geen idee... Misschien een jumper op het mainboard of een BIOS setting.