Toon posts:

[XP] mailto: links werken niet goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik tegenwoordig op mailto: links druk dan krijg ik deze error
"Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geinstalleerd."

En daarna krijg ik 54 internet-explorer popups (met titel: "kan pagina niet weergeven"), die ik moet sluiten met rechtermuisknop dat venster op de taakbalk "sluit alle vensters".

Dit is zo sinds ik The Bat! heb geinstalleerd. Na het uninstalleren heb ik dit nog steeds.

Het veranderen van mijn standaard-mailclient naar Hotmail bijv. heeft ook geen zin.

Verwijderd

Even outlook express openen ?
En daar aangeven dat het de standaard client is?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:50

r0b

Onder Internet Explorer? Even in de 'Internet opties' je e-mailclient als standaard mailclient opgeven. :)

Verwijderd

Ondanks dit topic meer dan 2 weken oud is, nog even een kick.

Ik heb dus hetzelfde als dit topic en [rml][ XP] Bug bij klikken email link[/rml]

Heeft 1 van deze twee topicstarters al een oplossing gevonden? Ik ben nu druk bezig met het instellen van standaard programma's, maar het lukt helaas voor geen meter :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens 'regsvr32 urlmon.dll' geprobeerd? :)
Eens gescanned op spyware? :)

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb dit ook eens gehad, Toen lag het aan het feit dat ik Windows opnieuw had geinstalleerd.
De office instellingen heb geimporteerd waardoor de mailinstellingen wel goed stonden, maar de handtekeningen niet. Deze stonden namelijk op een partitie die door de herinstallatie overschreven waren.

Ik zou dus eens kijken in de handtekeningen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Pagina: 1