Toon posts:

[MSN] Loopt steeds vast? *

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej iedereen,

Ik kamp al super lang met een probleem bij mijn msn, steeds als ik iets wil typen duurt het 2 sevonden voordat ik weer verder kan typen hij loopt als het ware steeds vast. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groetjes edwin

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
MSN al opnieuw geinstalleerd :?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
wat zijn je systeem specs? welke msn gebruik je? heb je de FAQ gelezen van dit topic?! ff wat meer info graag dan zomaaar je vraag neer te pleuren zegmaar..

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Hu9o

Schokkend

spyware?

of :

Msn zeer traag sinds msnfunmakervirus

[ Voor 83% gewijzigd door Hu9o op 12-04-2005 20:16 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke MSN versie?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de aller nieuwste msn, maar bij mijn vorige deed ie het ook al ik dacht als ik versie 7 installeer dat ie het dan weer beter doet not!

zelf hebben we hier een pentium 4 3 ghz met 1024ddr ram geheugen etc best neiuwe pc dus daar kan het niet aan liggen, het rare is dat ie op de andere accounts het wel gewoon doet alleen op mijn account blijft ie hangen ( winxp account dan he)

kan iemand helpen groetjes edwin

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Misschien kan je niet zo goed lezen?:

Spyware ofzo?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:50

UTM

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:20:
ik heb de aller nieuwste msn, maar bij mijn vorige deed ie het ook al ik dacht als ik versie 7 installeer dat ie het dan weer beter doet not!

zelf hebben we hier een pentium 4 3 ghz met 1024ddr ram geheugen etc best neiuwe pc dus daar kan het niet aan liggen, het rare is dat ie op de andere accounts het wel gewoon doet alleen op mijn account blijft ie hangen ( winxp account dan he)

kan iemand helpen groetjes edwin
Scan je computer eens met adware of andere spyware removal programma's :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

edie91, volgens mij ben je er al eerder op gewezen dat we graag wat eigen inzet verwachten van onze leden :) Met dit topic houd je je echter wederom niet aan de zaken waarvan we verwachten dat je dat wel doet. Ik pas je topictitel aan; probeer jij dan te zoeken op GoT naar mogelijke oplossingen :) Vertel ons ook meteen wat je zelf al hebt geprobeerd :) Hangt je hele systeem of alleen MSN? Zie je iets raars in je taskmanager? Welk OS draai je?

help me met mijn msn > [MSN] Loopt steeds vast? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:28:
edie91, volgens mij ben je er al eerder op gewezen dat we graag wat eigen inzet verwachten van onze leden :) Met dit topic houd je je echter wederom niet aan de zaken waarvan we verwachten dat je dat wel doet. Ik pas je topictitel aan; probeer jij dan te zoeken op GoT naar mogelijke oplossingen :) Vertel ons ook meteen wat je zelf al hebt geprobeerd :) Hangt je hele systeem of alleen MSN? Zie je iets raars in je taskmanager? Welk OS draai je?

help me met mijn msn > [MSN] Loopt steeds vast? *
sorry maar komt omda tik niet zo vaak post denk ik. Ik heb al zitten kijken op dat forum wat degene boven mij gaf over die virus. Heb dit ook al gedaan maar krijg hem in mijn register niet gevonden.

ctrl-alt-delete
kijken of er een systray.exe of svchost.exe draait onder jouw gebruikersnaam.
Die killen
regedit » zoeken naar systray.exe / svchost.exe die in een software/microsoft/windows/version/run zit, die sleutels verwijderen.

heb ook al die virus check gedaan en op spyware enz is ie gisteren nog getest en die probeleem speeld al langer af:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je graag wilt scannen op Spyware kun je wellicht deze tips gebruiken: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] :) Verder; houd je taskmanager eens open; zie je toevallig een hoge CPU usage?
Hangt je hele systeem of alleen MSN? Zie je iets raars in je taskmanager? Welk OS draai je?
:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
cpu is rond de springt van 0 naar 10. maar verder heb ik neits raars gevonden heel af en toe sluit de pc zich automatisch af maar dit komt door grabit en dat is een probleem van de laste week ofzo! dus daar kna het denk ik ook niet aan liggen. weet alleen dat het zeer irritant is:(

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:58

Neo

Dan moet je bij grab it bij de batch op het knopje auto shutdown drukken. Waarschijnlijk doet ie het dan niet meer.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Weet je zeker dat je de goede versie download? Niet een of andere MSN7Plus!ExtraCool editie ofzo, van een of andere vage site?
Als je een goede versie hebt, kijk dan eens wat hij doet na een her install. Heb je wel nog een oudere versie van MSN, doet die het wel nog?
Post eens een screenshot van je taskmanager

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een screenshot.

Ik heb de msn van de msnsite van miscrosoft. bij oudere msns deed ie het ook al dus het heeft geen nut om die te instalren

http://www.future-design.nl/msn%20doet%20raar.jpg

laat me iets weten als je iets kunt vinden waardoor mijn msn bager is!

tahnks voor al jullie moeite

groetjes edwin
Pagina: 1