Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
de fan is een 80mm in DIAMETER, kast is een inwin 500a.. dus een "gewone":) miditower..Op dinsdag 09 januari 2001 21:51 schreef marble het volgende:
heb jij zo'n grote kast, of is dat gat + fan niet zo groot?
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
wheeeeeeeeheeee
*snik*
ik dacht wat is dat voor goblin
maar het is Alchemy
btw ik zou er wel een fan op zetten gaat de muts wat omhoog
doe maar 120MM
*snik*
ik dacht wat is dat voor goblin
maar het is Alchemy
btw ik zou er wel een fan op zetten gaat de muts wat omhoog
doe maar 120MM
[lol]Op dinsdag 09 januari 2001 21:59 schreef Alchemy het volgende:
Jah manHeb hem zelfs op in bed! Hier ik heb hem nu ook op:
[afbeelding]
Ga je scheren man!, of je pamper verschonen
[/lol]
Idd, Psygho, apart gaatje(dremel?) Maarja ik maak van elk sterretje een rondje
Wel mooi en apart gedaan, eindelijk eens wat nieuws en friss op Modding gebied !
Verwijderd
Mess with the best, die like the rest ? Volgens mij houd Psygho zich, behalve met modden, zich ook bezig met UT Tactical Ops ! Toch ? Dan zie ik je misschien nog wel eens op de virtuele slagvelden !
Mooie fan trouwens !
Mooie fan trouwens !
uh.. die gekke bek is niet van mij, dat is ALCHEMY... Uhm.. waar ik me mee bezig houd...uhm.... ,geen antwoordOp dinsdag 09 januari 2001 22:39 schreef -polle- het volgende:
Mess with the best, die like the rest ? Volgens mij houd Psygho zich, behalve met modden en gekke bekken trekken, zich ook bezig met UT Tactical Ops ! Toch ? Dan zie ik je misschien nog wel eens op de virtuele slagvelden !
Mooie van trouwens !
Pagina: 1