Nu Tiger er is koop ik hem, een Mac Mini. Maar ik twijfel nog aan de processor. Is een 1.42 Ghz echt -veel- sneller dan een 1.25 Ghz? Ik zou zeker 512 Mb ram derin stoppen. Ik zou ook redelijk wat willen photoshoppen op mijn nieuwe en eerste Mac. Wat denken jullie?
Je kunt dat het beste even vragen in [rml][ Mac mini] Discussietopic en Mini-FAQ v2.0[/rml].
Verder: het verschil is niet schrikbarend groot, het hangt er een beetje vanaf wat je wensen zijn, en wat je met de Mac gaat doen.
Verder: het verschil is niet schrikbarend groot, het hangt er een beetje vanaf wat je wensen zijn, en wat je met de Mac gaat doen.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Een 1.42 ghz is 13% sneller dan een 1.25 ghz.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Wacht nog even met kopen, volgens de geruchten krijgen alle Macs minimaal 512 MB na de introductie van Tiger... dan zou je het geheugen gratis hebben
Verwijderd
Tiger is er nog niet en wordt ook nog niet meegeleverd met de Mac mini. Ik zou zeggen hou http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/ de komende tijd in de gaten
Wat de topicstarter waarschijnlijk wil weten is wat je daar van merkt.chem schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:38:
Een 1.42 ghz is 13% sneller dan een 1.25 ghz.
Daarnaast is het geheugen en de harde schijf niet 13% sneller, maar dat weet jij ook wel.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik probeerde sarcastisch op te merken dat de vraag "hoeveel sneller" het is een nogal suffe vraag is, imho.Johnny schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:41:
[...]
Wat de topicstarter waarschijnlijk wil weten is wat je daar van merkt.
Daarnaast is het geheugen en de harde schijf niet 13% sneller, maar dat weet jij ook wel.
De TS kan zelf best inschatten of 13% extra CPU power zijn geld waard is of niet.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Vind ik ook!
Trouwens wel veel wachten de laatste tijd: OS X Tiger, TomTom 5, en er was nog wat maar ben even vergeten wat... +)
Trouwens wel veel wachten de laatste tijd: OS X Tiger, TomTom 5, en er was nog wat maar ben even vergeten wat... +)
Of die 13% jou de meerprijs waard is kunnen wij natuurlijk niet beoordelen, maar als dat niet zo is kun je altijd nog eens kijken naar http://www.lbodnar.dsl.pipex.com/macmini/ 
Het advies dat ik je zou willen meegeven voor ik dit topic sluit: ga eens naar een Apple Centre, en probeer zelf uit of je het verschil merkt
Het advies dat ik je zou willen meegeven voor ik dit topic sluit: ga eens naar een Apple Centre, en probeer zelf uit of je het verschil merkt
[ Voor 31% gewijzigd door dawuss op 12-04-2005 19:53 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()