Toon posts:

Mini met 1.25 of 1.42 Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu Tiger er is koop ik hem, een Mac Mini. Maar ik twijfel nog aan de processor. Is een 1.42 Ghz echt -veel- sneller dan een 1.25 Ghz? Ik zou zeker 512 Mb ram derin stoppen. Ik zou ook redelijk wat willen photoshoppen op mijn nieuwe en eerste Mac. Wat denken jullie?

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Je kunt dat het beste even vragen in [rml][ Mac mini] Discussietopic en Mini-FAQ v2.0[/rml].

Verder: het verschil is niet schrikbarend groot, het hangt er een beetje vanaf wat je wensen zijn, en wat je met de Mac gaat doen. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Een 1.42 ghz is 13% sneller dan een 1.25 ghz.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:43
Wacht nog even met kopen, volgens de geruchten krijgen alle Macs minimaal 512 MB na de introductie van Tiger... dan zou je het geheugen gratis hebben ;)

Verwijderd

Tiger is er nog niet en wordt ook nog niet meegeleverd met de Mac mini. Ik zou zeggen hou http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/ de komende tijd in de gaten ;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

chem schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:38:
Een 1.42 ghz is 13% sneller dan een 1.25 ghz.
Wat de topicstarter waarschijnlijk wil weten is wat je daar van merkt.

Daarnaast is het geheugen en de harde schijf niet 13% sneller, maar dat weet jij ook wel. ;)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Johnny schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:41:
[...]

Wat de topicstarter waarschijnlijk wil weten is wat je daar van merkt.

Daarnaast is het geheugen en de harde schijf niet 13% sneller, maar dat weet jij ook wel. ;)
Ik probeerde sarcastisch op te merken dat de vraag "hoeveel sneller" het is een nogal suffe vraag is, imho.

De TS kan zelf best inschatten of 13% extra CPU power zijn geld waard is of niet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Vind ik ook!

Trouwens wel veel wachten de laatste tijd: OS X Tiger, TomTom 5, en er was nog wat maar ben even vergeten wat... +)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Of die 13% jou de meerprijs waard is kunnen wij natuurlijk niet beoordelen, maar als dat niet zo is kun je altijd nog eens kijken naar http://www.lbodnar.dsl.pipex.com/macmini/ :P

Het advies dat ik je zou willen meegeven voor ik dit topic sluit: ga eens naar een Apple Centre, en probeer zelf uit of je het verschil merkt :)

[ Voor 31% gewijzigd door dawuss op 12-04-2005 19:53 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.