Sudeki loopt vast op het moment dat er te veel actie op het scherm is. En dit pas vanaf het moment dat ik 2 hoofdkarakters heb. En met die 2 hoofdkarakters op het strand terecht kom. Zodra de krabben omhoog komen loopt het beeld vast en blijft het geluid hangen. Het eerste deel van het spel liep vlekkeloos.
Mijn systeem bestaat uit:
AMD Athlon XP 2400+
768 MB PC 3200 DDR geheugen
120 GB harde schijf
ATI Radeon 9600 Pro 128 MB
Mijn besturingssysteem is:
Windows XP PRO met Service Pack 1
Mijn videodrivers zijn:
ATI CATALYST 5.4, 04/04/05
(verschillende drivers geprobeerd)
Mijn resolutie draaide het hele begin van het spel op 1152 x 864 met 4x Anti Aliasing aan. Bij het probleem met de krabben heb ik verschillende resoluties geprobeerd, tot aan 800 x 600 zonder Anti Aliasing. Ook heb ik geprobeerd schaduws uit te zetten, omdat ATI kaarten schijnbaar nogal problemen kunnen hebben met schaduws in sudeki.
Iemand dit al eerder meegemaakt en een oplossing hiervoor?
ps.
Ik vergat te vertellen dat mijn systeem inmiddels meer dan 2 jaar deze configuratie heeft kwa hardware. Nog nooit problemen gehad met vastlopen van games, 3d mark, pifast, enz. Dus het systeem is 100 % stabiel en niet overgeclocked.
Mijn systeem bestaat uit:
AMD Athlon XP 2400+
768 MB PC 3200 DDR geheugen
120 GB harde schijf
ATI Radeon 9600 Pro 128 MB
Mijn besturingssysteem is:
Windows XP PRO met Service Pack 1
Mijn videodrivers zijn:
ATI CATALYST 5.4, 04/04/05
(verschillende drivers geprobeerd)
Mijn resolutie draaide het hele begin van het spel op 1152 x 864 met 4x Anti Aliasing aan. Bij het probleem met de krabben heb ik verschillende resoluties geprobeerd, tot aan 800 x 600 zonder Anti Aliasing. Ook heb ik geprobeerd schaduws uit te zetten, omdat ATI kaarten schijnbaar nogal problemen kunnen hebben met schaduws in sudeki.
Iemand dit al eerder meegemaakt en een oplossing hiervoor?
ps.
Ik vergat te vertellen dat mijn systeem inmiddels meer dan 2 jaar deze configuratie heeft kwa hardware. Nog nooit problemen gehad met vastlopen van games, 3d mark, pifast, enz. Dus het systeem is 100 % stabiel en niet overgeclocked.
[ Voor 12% gewijzigd door Nomis op 12-04-2005 19:33 ]