[Sudeki PC] Loopt vast bij het strand *

Pagina: 1
Acties:

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:30
Sudeki loopt vast op het moment dat er te veel actie op het scherm is. En dit pas vanaf het moment dat ik 2 hoofdkarakters heb. En met die 2 hoofdkarakters op het strand terecht kom. Zodra de krabben omhoog komen loopt het beeld vast en blijft het geluid hangen. Het eerste deel van het spel liep vlekkeloos.

Mijn systeem bestaat uit:
AMD Athlon XP 2400+
768 MB PC 3200 DDR geheugen
120 GB harde schijf
ATI Radeon 9600 Pro 128 MB

Mijn besturingssysteem is:
Windows XP PRO met Service Pack 1

Mijn videodrivers zijn:
ATI CATALYST 5.4, 04/04/05
(verschillende drivers geprobeerd)

Mijn resolutie draaide het hele begin van het spel op 1152 x 864 met 4x Anti Aliasing aan. Bij het probleem met de krabben heb ik verschillende resoluties geprobeerd, tot aan 800 x 600 zonder Anti Aliasing. Ook heb ik geprobeerd schaduws uit te zetten, omdat ATI kaarten schijnbaar nogal problemen kunnen hebben met schaduws in sudeki.

Iemand dit al eerder meegemaakt en een oplossing hiervoor?

ps.
Ik vergat te vertellen dat mijn systeem inmiddels meer dan 2 jaar deze configuratie heeft kwa hardware. Nog nooit problemen gehad met vastlopen van games, 3d mark, pifast, enz. Dus het systeem is 100 % stabiel en niet overgeclocked.

[ Voor 12% gewijzigd door Nomis op 12-04-2005 19:33 ]

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

Lijkt me een bug in de game kijk eens of er een patch/update beschikbaar is van de maker of anders een savegame voorbij dit punt. Btw heb je fastwrites aan of uit staan
weet zo niet wat het ook al weer moest zijn zoek maar op " 9600 fastwrites".
bij de 9600 series moeten fastwrites dus aan staan.

edit: ik heb nog ff wat verder gezocht en schijnt een normaal probleem te zijn met ati kaarten ati geeft aan ermee bezig te zijn en in de volgende driver zou het opgelost moeten zijn
misschien dat je in de tussentijd ff kan kijken of het met een nvidia kaart wel werkt, om andere fouten uit te sluiten.

[ Voor 83% gewijzigd door snooze op 12-04-2005 19:55 ]

weet iemand nog een leuke signature?

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:30
Ik laat momenteel een kennis van me kijken of het bij hem wel goed gaat met een Ti4200. Waarschijnlijk zijn het toch de drivers van ATI. Wel vervelend dat er gewoon nog geen oplossing is.

De makers van het spel bieden volgens mij trouwens byzonder weinig aan van patches en zo. Op mail lijken ze ook niet te reageren. :Z :Z Geduld is een schone zaak... :Z :Z