Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Er was al een soortegelijk topic hierover, maar aangezien die al behoorlijk oud was maar even een nieuwe gemaakt :)

Ik vraag mij dus af of er al meer info is over een mogelijke opvolger van de nokia 8910i :). Mijn abo loopt over 3 maanden af en wil dan graag een nieuwe telefoon zonder al de huidige 'overbodige' functies die nu in elk toestel worden gestopt. Geen camera, geen mp3 speler, geen uitgebreide game mogelijkheden. Gewoon standaard telefoon waarmee gebeld/smst kan worden en erg mooi design. Kleurenscherm is tegenwoordig wel leuk. De nokia 8910i heeft dit allemaal, maar werkt dus niet in de USA. Dat laatste is net een te groot minpunt.

Kortom, bestaat er een toekomst voor telefoons als de nokia 8910i volgens de tweaker? Komt er een opvolger voor die bijv wel weer in de USA zijn werk kan doen? Zie steeds meer telefoons verschijnen met een duidelijke aandacht voor design, maar al die extra functie's vind ik weer totaal overbodig :)

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 12-04-2005 18:59 ]

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Misschien is dit iets voor jou?

Design is geweldig (denk ik, als je de 8910i mooi vond)
Prijs is hoog (maar als je een 8910i gekocht hebt moet dat geen probleem zijn ;) )
Hij is tri-band dus wel geschikt voor Amerika
Nadeel is dat hij wel redelijk wat functies heeft, camera, mp3 speler ..

Hier een GoT topic, enjoy :).

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
8910i wilde ik dus gaan bestellen voor als mijn abo afloopt in 3 maanden, maar niet gedaan aangezien het geen tri-band is. Prijzen zijn idd wat hoger in de richting waarin ik zoek, maar dat is idd 'geen probleem'. Ben er zuinig mee ;)

Die nokia 8800 ziet er goed uit. Camera zit er wel op, maar zie je niet (mooi weggewerkt). Hopelijk komt nokia met nog meer van dit soort toestellen :). Vind het steel een beetje glimmerige (bling bling) overkomen. De 8910i is gewoon strak zwart :)

Thanks. Iemand nog meer :) ?

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 12-04-2005 20:02 ]