Er was al een soortegelijk topic hierover, maar aangezien die al behoorlijk oud was maar even een nieuwe gemaakt 
Ik vraag mij dus af of er al meer info is over een mogelijke opvolger van de nokia 8910i
. Mijn abo loopt over 3 maanden af en wil dan graag een nieuwe telefoon zonder al de huidige 'overbodige' functies die nu in elk toestel worden gestopt. Geen camera, geen mp3 speler, geen uitgebreide game mogelijkheden. Gewoon standaard telefoon waarmee gebeld/smst kan worden en erg mooi design. Kleurenscherm is tegenwoordig wel leuk. De nokia 8910i heeft dit allemaal, maar werkt dus niet in de USA. Dat laatste is net een te groot minpunt.
Kortom, bestaat er een toekomst voor telefoons als de nokia 8910i volgens de tweaker? Komt er een opvolger voor die bijv wel weer in de USA zijn werk kan doen? Zie steeds meer telefoons verschijnen met een duidelijke aandacht voor design, maar al die extra functie's vind ik weer totaal overbodig
Ik vraag mij dus af of er al meer info is over een mogelijke opvolger van de nokia 8910i
Kortom, bestaat er een toekomst voor telefoons als de nokia 8910i volgens de tweaker? Komt er een opvolger voor die bijv wel weer in de USA zijn werk kan doen? Zie steeds meer telefoons verschijnen met een duidelijke aandacht voor design, maar al die extra functie's vind ik weer totaal overbodig
[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 12-04-2005 18:59 ]