Op een college waar ik ICT les geef staan er een tig-aantal desktopsystemen en laptops. Het probleem met de meeste systemen is de uitleg over het aanmaken van bijv. een nieuwe map of nieuw tekstbestand middels rechtermuis > nieuw > map. Het uitklapmenu van 'Nieuw' verschijnt wel, maar na 2 seconden valt ie volledig weg dus hangt er geen rechtermuis-menu meer onder je muiscursor. Alsof Windows de focus kwijt is.
Wie weet wat het werkelijke probleem is en hoe ik deze kan oplossen. Niemand op het college weet dit op te lossen en het lijkt wel alsof het een tijdje terug is onstaan nadat er netwerkaccounts werden aangemaakt. Ik weet niet of dat van belang is geweest.
Het gaat overigens over windows systemen, maar weet niet welke versie, maar iig gebeurt het bij Win2000 wel.
Als iemand me kan helpen, dan waardeer ik dat (samen met alle cursisten
) zeer!
Wie weet wat het werkelijke probleem is en hoe ik deze kan oplossen. Niemand op het college weet dit op te lossen en het lijkt wel alsof het een tijdje terug is onstaan nadat er netwerkaccounts werden aangemaakt. Ik weet niet of dat van belang is geweest.
Het gaat overigens over windows systemen, maar weet niet welke versie, maar iig gebeurt het bij Win2000 wel.
Als iemand me kan helpen, dan waardeer ik dat (samen met alle cursisten