Toon posts:

[XP] Bestanden kopieren afgekapt door ntuser.dat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn documents and settings -map (of windows-map) wil backuppen zegt hij: "ik mag ntuser.dat niet kopieren." Dat boeit mij ook niet. Maar daarna stopt windows ook met het kopieren van alle andere bestanden (fotos en docjes). Is er geen manier om windows duidelijk te maken dat hij bestanden zoals ntuser.dat (en andere troep) mag negeren, en dan vrolijk doorgaat met de rest wel te kopieeren?

Ik heb al 4 jaar last van dit probleem, en nu ben ik het zat :|
btw: het stond niet in de FAQ, dus misschien een mooie aanvulling ;-)

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Heb je al eens een schone install gedaan in die vier jaar? Want da's wel één van de dingen die je zelf wel effe mag uitproberen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat is nu eenmaal een van de onhebbelijkheden van Windows. Zodra ie een bestand tegenkomt dat niet te kopieren is, stopt ie er mee. Probeer eens Total Commander, daar kan je gewoon je hele directory kopieëren. Indien een bestand niet te kopieren valt, krijg je een waarschuwing, maar daarna gaat ie wel gewoon verder. Tof programma, gebruik het al jaren. Kost ook maar 28 euro ofzo.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Shaggy_NL schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:18:
Heb je al eens een schone install gedaan in die vier jaar? Want da's wel één van de dingen die je zelf wel effe mag uitproberen.
Jah, dat lukt me nog wel :Z Weet jij het antwoord op mijn vraag?

tnx microkid :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 18:21 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Shaggy_NL schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:18:
Yeah right, je kunt een bestandje niet kopieeren, laten we Windows even opnieuw installeren dat lost al je problemen op!

Kom op zeg, nu even serieus ;)

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04 21:15
Tja, ik heb hier ook op een XP Pro bak ook last van, maar met Total Commander kun je gewoon lekker op Overslaan klikken ;) Dus ik geef hetzelfde advies als Microkid!

Wanna play?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even rebooten en het bestand dan ingelogd als een andere user verwijderen lukt ook niet? ntuser.dat's zijn als je ingelogd bent natuurlijk in gebruik :)

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Ik kom geen enkele vorm van eigen inzet tegen, hier hebben we je in het verleden ook al meermaals op gewezen. Lees Registratievoorwaarden en faq eens goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1