Ik weet dat dit het zoveelste topic is over poort forwarding problemen maar ik heb ze nagespeurd maar kom er niet uit..
Tijdje terug hebben we bliksem inslag gehad in het modem en router deze allebei vervangen.
Modem : Thomson 510
Router : WRT54G
Ik heb IIS op me pc staan en apache deze werken allebei goed naast elkaar de ene is te benanderen via localhost (IIS) en de andere localhost:8080 (Apache)..
Ik krijg allebei te zien dat ze werken.
Voor dat we bliksem hadden had ik het modem op PPTP Gezet en me router dus ook (me modem liet dus al het verkeer door tot aan me router als ik het goed begrepen had)..
Nou heb ik me Modem en gewoon op PPPOA gezet en zit dus gewoon achter NAT...
Me Router staat op Automatic DHCP.. Alles werkt verder perfect ik zou alleen graag me webserver willen gebruiken naar buiten..
Me Apache is geinstalleerd op poort 8080 .. Wat moet ik nou precies doen om via mij ip
x.x.x.x:8080 me apache server te zien krijg..
Ik kom er niet uit kan iemand mij helpen pleaseee..
Thzzz. Almighty
Tijdje terug hebben we bliksem inslag gehad in het modem en router deze allebei vervangen.
Modem : Thomson 510
Router : WRT54G
Ik heb IIS op me pc staan en apache deze werken allebei goed naast elkaar de ene is te benanderen via localhost (IIS) en de andere localhost:8080 (Apache)..
Ik krijg allebei te zien dat ze werken.
Voor dat we bliksem hadden had ik het modem op PPTP Gezet en me router dus ook (me modem liet dus al het verkeer door tot aan me router als ik het goed begrepen had)..
Nou heb ik me Modem en gewoon op PPPOA gezet en zit dus gewoon achter NAT...
Me Router staat op Automatic DHCP.. Alles werkt verder perfect ik zou alleen graag me webserver willen gebruiken naar buiten..
Me Apache is geinstalleerd op poort 8080 .. Wat moet ik nou precies doen om via mij ip
x.x.x.x:8080 me apache server te zien krijg..
Ik kom er niet uit kan iemand mij helpen pleaseee..
Thzzz. Almighty