Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Alhoewel ik er nooit meer dan 100€ voor zou neerleggen.
Deze stonden in de hal tussen allerlei andere oude troep te wachten om opgehaald te worden, dus ik gevraagd of ik er eentje mee mocht nemen. Tuurlijk, zei m'n baas, dus ik heb er eentje tussenuit gevist.
Later thuis kwam ik er pas achter wat de waarde van die dingen was, dus toen stond ik echt te kijken! Ik heb er zelf vrij weinig aan, dus vandaar dat ik 'm verkoop.
Ik vind dat cisco spul wel heel erg leuk om mee te spelen, zou graag zo'n callmaner hebben om met IP telefonie te experimenteren, jammer alleen dat het allemaal zo ontzettend duur is!
[ Voor 18% gewijzigd door Roland_EM25 op 12-04-2005 16:46 ]
Een serieuze vraag, waarom doet een bedrijf deze weg? Een bedrijf kan deze apparaten toch makkelijk doorverkopen?
[ Voor 20% gewijzigd door Roland_EM25 op 12-04-2005 17:43 ]
Verwijderd
Je kunt bij sommige routers ook de call manager express gebruiken, zit bij de ip advancedRoland_EM25 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:39:
Nee, volkomen legaal in huis gehaald. Op m'n oude vakantiebaantje gooiden ze deze dingen weg omdat ze over gegaan waren op een ander systeem.
Deze stonden in de hal tussen allerlei andere oude troep te wachten om opgehaald te worden, dus ik gevraagd of ik er eentje mee mocht nemen. Tuurlijk, zei m'n baas, dus ik heb er eentje tussenuit gevist.
Later thuis kwam ik er pas achter wat de waarde van die dingen was, dus toen stond ik echt te kijken! Ik heb er zelf vrij weinig aan, dus vandaar dat ik 'm verkoop.
Ik vind dat cisco spul wel heel erg leuk om mee te spelen, zou graag zo'n callmaner hebben om met IP telefonie te experimenteren, jammer alleen dat het allemaal zo ontzettend duur is!
services ingebakken vanaf 2600xm.
Verwijderd
http://www.cisco.comRoland_EM25 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:11:
Ik heb nog is wat rondgesnuffeld op internet, en dit zijn hele mooie dingetjes. Je kan er zelfs twee analoge telefoons op aan sluiten! Hoe kan ik deze router eigenlijk configureren? Ik heb 'm via de geintegreerde ethernet hub aangesloten, iemand enig id?
[qoute]
Een serieuze vraag, waarom doet een bedrijf deze weg? Een bedrijf kan deze apparaten toch makkelijk doorverkopen?[/quote]
Kost meer tijd en moeite (en dus geld) om ze te verkopen dan om ze weg te gooien.
Ik heb zo ook een Cisco catalyst 2924 een 24 poorts switch gekregen
Je configureert dit soort apparaten met een speciale 'straight' utp kabel die aangesloten moet worden op de COMpoort van je pc/laptop en de consolepoort op het apparaat. Je krijgt dan via terminalsoftware een Command Line Interface (CLI) waarmee je de router kan configureren, dit vergt wel enige studie.
Meer informatie vind je hier
[ Voor 31% gewijzigd door Mikey! op 13-04-2005 22:07 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()