[outL2k3]nieuwe contactpersoon standaard in public contacts

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
hier op werk hebben we een contactpersonen lijst die bereikbaar is voor iedereen (Public folder). dit is een volledige klanten lijst+extra waar iedereen bij mag. dit is de 'hoofd' contactpersonen lijst. Sterker nog, de baas heeft liever dat persoonlijke contactpersonen lijst niet meer word gebruikt.

Nou is het echter zo dat als men op 'New Contact' klikt dan word die standaard in de persoonlijke contactpersonen lijst geplaatst. Nou ben ik er al achter gekomen dat dit niet gebeurd als je eerst de public contactpersonenlijst, want dan plaatst hij hem netjes in de public folder.

Op zich kan ik het personeel wel vertellen dat ze iedere keer die public folder moeten aanklikken, alleen is dat gewoon omslachtig. geheid dat het personeel het soms vergeet, en dan gaat het al snel fout. we hebben hier een hoop buitendienst, dus dan is de controle ook wat lastiger.

mijn wens: als er op 'New Contact' word geklikt en een nieuw contact persoon word toegevoegd, wordt die standaard geplaatst in de public folder.

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Toch een kleine bump.

ik had toch eigenlijk gedacht dat dit een meer voorkomend probleem was. eengezien bedrijven toch vaker werken met public contact lijsten