[ADSL 0 packets] en dus wegval van internet applicaties.

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Indien de moderator een beter forum weet....
Bottomline is dat mijn adsl 'stopt' met packtes / verkeerde packets en dan verlies ik connectie met een server. (Maar kan daarna direct bij mijn isp wel gewoon e-mail halen bijv.)

Sinds vandaag heb ik plotselinge wegval na 1 a 2 minuten van een game, genaamd Joint Operations.

Ik heb een hekel aan loosers die willen 'winnen' en cheaten, dus cheats heb ik niet en _wel_ punk buster enabled (dat is anti cheat software bij novalogic servers)
De melding en verbroken verbinding komt via punk buster. (Disablen wil ik punkbuster niet want dan zijn er nog 1 a 2 games over van de honderden en daar zitten nog de cheaters ook)

Nu heb ik 1 ding veranderd en dat is weer een stapje meer OverClocking, maar verder niks.
253x10.5 bij 1.53 V cpu en 2.9 V mem.

Het spel deed het dus met de huidige bios's drivers en firmwares e.d. van HDD, BIOS, videokaart.

Ik wordt er af gegooid met de melding dat ze dit doen vanwege NUL packets.

Zijn dat er nul, of is 'NUL packets' iets aparts?

Kan overklokken hiermee te maken hebben uberhaupt? ADSL modem? (werkt verder prima en ik ben tevreden over de www.speedtest.nl uitkomsten :-)
Ik heb een asus a8n sli de luxe met ingebouwde netwerkkaart.
PCI staat in BIOS op auto, maar die staat toch sowieso los van de netwerkkaart onboard?

Nog meer mensen last van ADSL en lost/0 packets?
(ik heb xs4all, basic = 1600 down en 512 up)

Wie o wie?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
nog 1 keer in de hoop dat...?

Ik heb de boel (graka en cpu) weer default gezet, maar niente, ik blijf gekicked worden vanwege NUL packets of 'no datastream'

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:27
adsl basic is -> 3200 / 768.. En je systeem een extra beetje overclocken om dit probleem op te lossen, haha waarom zou dat nou helpen 8)7

Is je internet verbinding wel goed als je dat spel niet speelt ?, probeer anders even de makers van PB te contacteren.. Zij hebben namelijk een 'helpdesk' die meestal nog binnen 24h antwoord geeft op je vragen..

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
gideon82 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:26: adsl basic is -> 3200 / 768.. En je systeem een extra beetje overclocken om dit probleem op te lossen, haha waarom zou dat nou helpen 8)7 Is je internet verbinding wel goed als je dat spel niet speelt ?, probeer anders even de makers van PB te contacteren.. Zij hebben namelijk een 'helpdesk' die meestal nog binnen 24h antwoord geeft op je vragen..
Het lag inderdaad aan Punbuster zelf.
I.p.v. dat dat pakket nou meld dat het out of date is, een upgrade behoeft, laten ze het zeuren over datastream, 0 packets, interupted flows e.d.....

Via een andere site kreeg ik een tip van een upgrde voor de punkbuster software en alles werkt nu.

Heeej!, jij hebt lekker overklokt :-) welke waardes heb je ingesteld? HTT veranderd in bios of alles via asus of andere OC software vanuit de GUI ?
(Ik zit nu met een 3500+ (2200 Mhz standaard) @ 2660 middels 253 x 10.5 bij 1.5375 en 2.9000 V)