Inleiding
Heb een vraag met betrekking tot de multieplier van de CPU (Intel P4 3,2GhzE Prescott core)!
Heb een vaag probleem... heb namelijk vernomen dat de CPU geunlocked kan worden doormiddel van een optie in de bios van asus genaamd "Add CPU LockFree function.
", dit kan mits de processor een 3,2 Ghz is.. dat is het geval..
Geprobeerd:
Heb als eerst bios geflashed naar 1006 <--- (P4P800-E-Deluxe = mijn mobo)
Hier was geen CPU unlock gebeuren te bekennen
(dit stond ook niet op de site van asus maar ik ging ervanuit dat in de nieuwere versie alles zit van de vorige versies)
Hierna 1004 geprobeert en wederom geen Unlock opties te bekennen... (terwijl dit wel op de asus site stond..)
Zie pic voor details proc.... Aan de proc kan het niet liggen neem ik aan! Want het is een 3,2 Ghz .. en prescott..

Conclusie
Kan iemand mij nog helpen
? kom er echt niet uit zelf.. :(!
Alvast bedankt!!!
Heb een vraag met betrekking tot de multieplier van de CPU (Intel P4 3,2GhzE Prescott core)!
Heb een vaag probleem... heb namelijk vernomen dat de CPU geunlocked kan worden doormiddel van een optie in de bios van asus genaamd "Add CPU LockFree function.
", dit kan mits de processor een 3,2 Ghz is.. dat is het geval..
Geprobeerd:
Heb als eerst bios geflashed naar 1006 <--- (P4P800-E-Deluxe = mijn mobo)
Hier was geen CPU unlock gebeuren te bekennen
Hierna 1004 geprobeert en wederom geen Unlock opties te bekennen... (terwijl dit wel op de asus site stond..)
Zie pic voor details proc.... Aan de proc kan het niet liggen neem ik aan! Want het is een 3,2 Ghz .. en prescott..

Conclusie
Kan iemand mij nog helpen
Alvast bedankt!!!
[ Voor 4% gewijzigd door YmX op 13-04-2005 15:59 ]