Computer op afstand benaderen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Hallo,

Ik zit nu op mijn werk en mijn pc staat thuis aan en ik zou graag willen inloggen op mijn pc thuis. Ik wil het het liefst gewoon zonder programmaatje doen omdat ik nu niet thuis ben en het gelijk wil gebruiken en dus geen kans heb om een programma te installeren thuis. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar moet krijgen? Ik gebruik trouwens wel een router, dus ik weet niet of dit problemen oplevert.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Zonder programma is het niet echt mogelijk en als je het zonder wilt doen dan moet je toch op je andere computer thuis iets instellen.

Verwijderd

Heb je de mogelijkheid op die pc thuis een Remote Desktop te accepteren? Dat lijkt me dan de enige manier om het nu voor elkaar te krijgen, kan wel zijn dat je je router ietsje moet configgen.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Je topicstart is wel heel erg mager :|

Geef eens wat meer info mbt je OS etc?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

pc hacken is de enige optie. Alleen de meeste mensen willen niet dat anderen dat bij hen doen, dus wil je dat zelf ook niet doen denk ik :)

Als je thuis win XP pro hebt, kan je makkelijk remote desktop aanzetten waarmee je vanaf je werk, indien je een XP versie draait, makkelijk kan inloggen met je account gegevens.

Verwijderd

Als je windows xp gebruikt kun je het programma gebruiken:verbinding maken met extern bureaublad.
Op het station waarop je wilt inloggen moet je dit activeren en een gebruiker selecteren die die toegang wilt geven. Op de router moet je een poort doorforwarden. Zoek even op google welke poort dat is.

Verwijderd

dennis112 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:16:
Hallo,

Ik zit nu op mijn werk en mijn pc staat thuis aan en ik zou graag willen inloggen op mijn pc thuis. Ik wil het het liefst gewoon zonder programmaatje doen omdat ik nu niet thuis ben en het gelijk wil gebruiken en dus geen kans heb om een programma te installeren thuis. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar moet krijgen? Ik gebruik trouwens wel een router, dus ik weet niet of dit problemen oplevert.
Maar... je snapt toch zelf wel dat dit niet kan? Want als jij dit zou kunnen zou ieder ander dit kunnen. Je kunt op afstand toch niet zomaar in je eigen computer, zonder dat je eerst op die computer hebt geregeld dat jij op afstand erop kunt inloggen :?

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Ja ik draai thuis windows xp media center edition (zoals je in mijn signature kon zien) en heb nu dus niet de mogelijkheid om de pc even in te stellen of de router te configgen, zijn er geen andere manieren?

edit Desnoods hacken :9 /edit

[ Voor 8% gewijzigd door dennis112 op 12-04-2005 15:24 ]

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hier valt toch wel genoeg over te vinden lijkt me zo. Het enige waar je even op moet letten, is dat je de juiste poorten opent op je router, maar daarvoor is er in Network Troubleshooting een hele mooie FAQ, Het Grote Poortmappingsverhaal ;)

Ik zou je verder ook nog even willen aanraden om toch nog echt eens een keer Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door te nemen, samen met het mailtje wat jou kant op komt, want je bent hier al vaak genoeg op gewezen. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.