Zit met het volgende. voor een bestaande Access Database moest er een import komen.
nu is die import er van Xls naar een import tabel in Access.
nu wil ik een soort van wizard maken om deze data te verwerken.
dit per chassis nummer & Dealer.
hoe zou ik dit kunnen aanpakken. of weet iemand een totaal andere manier om waardes vanuit een Excel filtje overtenemen naar een bestaand formulier ?
Ik dacht van als ik nu een sfrm neem met de import en een sfrm met de hotline.
en in de import een listbox neem met een dubbelklik event om de waardes van die ene regel te copye naar de hotline sfrm. zou dat erg netjes zijn.
aleen hoe copy je de waarde's van die regel naar de textboxjes op de hotline form ?
nu is die import er van Xls naar een import tabel in Access.
nu wil ik een soort van wizard maken om deze data te verwerken.
code:
1
2
| onderdeelnummer stuks paklijstnummer bestel datum chassisnummer type auto benzine diesel vooraad dealer ja/nee auto staat stil vervangende auto 12 2 12345 07-04-05 xxx a4 B Ja Ja Nee |
dit per chassis nummer & Dealer.
hoe zou ik dit kunnen aanpakken. of weet iemand een totaal andere manier om waardes vanuit een Excel filtje overtenemen naar een bestaand formulier ?
Ik dacht van als ik nu een sfrm neem met de import en een sfrm met de hotline.
en in de import een listbox neem met een dubbelklik event om de waardes van die ene regel te copye naar de hotline sfrm. zou dat erg netjes zijn.
aleen hoe copy je de waarde's van die regel naar de textboxjes op de hotline form ?
[ Voor 41% gewijzigd door jordan2k op 12-04-2005 15:34 ]