[XP] wmplayer.exe is een verborgen bestand

Pagina: 1
Acties:

• Tiessn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10-2023
Sinds kort heb ik dit probleem:

Videofilmpjes bekeek ik altijd in Windows Media Player 10. Maar dit kan nu niet meer. Een videobestand kon ik niet meer automatisch met WM Player openen. Vervolgens koos ik ervoor om dit programma op te zoeken in de lijst, maar ik trof het programma niet aan. Ik ben in de verkenner wezen zoeken en kwam er achter dat wmplayer.exe spontaan een verborgen bestand is geworden. Dit kan ik niet meer terugzetten. Ik vermoed dat hierdoor WM player niet meer automatisch start. Handmatig kan ik het programma wel starten, maar hier wordt ik niet echt blij van.

Ik heb mijn computer gecheckt op spyware en virussen, dus hier zou het niet aan kunnen liggen.

Heeft iemand een oplossing? Overigens, ik draai Windows XP Pro SP2

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

En als je het verborgen bestand attribuut er af haalt?
Dan zou het moeten werken, dan opnieuw verbinden met je AVI of MPG.

suc6
bb 8)

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• Tiessn
In Windows kan ik het verborgen bestand attribuut er niet afhalen. De checkbox bij 'verborgen' is gevinkt, maar ook grijs.
Kan dit eventueel in het DOS-commando-screen, en hoe? bedankt voor je snelle reactie!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Als je voor "openen met" kiest en je gaat dan bladeren kun je alsnog wmplayer.exe vinden ookal is hij verborgen (mits je verborgen bestanden en mappen weergeven aan hebt staan). Als je dan voor "dit type bestand altijd met dit programma openen" aanvinkt zou hij toch moeten werken?

Als dit niet werkt heb je dan al wel geprobeerd om hem opnieuw te installeren? (eerst uninstall)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Tiessn
Als alle problemen zo simpel op te lossen waren, wat was dit dan een mooie wereld!

Via Configuratiescherm/Software/Windows onderdelen toevoegen/verwijderen kon ik Windows Media Player aanvinken. Hierdoor kreeg ik, volgens de beschrijving, via het menu Start en het bureaublad toegang tot Windows Media Player. Dit heb ik dus gedaan en voila ici, probleem opgelost. Bedankt voor de reacties!!