Ik was al een tijdje op zoek naar een manier om ervoor te zorgen dat het geluid wat mijn mengpaneel uitstuurt, wordt versterkt door een stukje software op de pc waarmee ik dat signaal (wat via de line-in van mijn audigy es binnenkomt) naar een shoutcast server stream.
Ik stuitte onlangs op deze pagina, dus ik heb de Kx Drivers geinstalleerd en de settings geimport die op de site stonden.
Dit was al een verbetering tov wat ik eerst had
Maar het enige wat ik nu nog wil, is het volume een beetje opschroeven, zodat het wat harder naar de server wordt gestreamed.
Dus ik denk: output gain ff verhogen (in DSP, dynamics processor). Helaas klinkt het geluid op de server na deze aanpassing enorm verrot, net alsof het in een badkamer is opgenomen (een soort blikkerig echo'ig geluid).
Dus mijn vraag bij deze: hoe pas ik mijn instellingen aan om dit te verhelpen?
Ik stuitte onlangs op deze pagina, dus ik heb de Kx Drivers geinstalleerd en de settings geimport die op de site stonden.
Dit was al een verbetering tov wat ik eerst had
Dus ik denk: output gain ff verhogen (in DSP, dynamics processor). Helaas klinkt het geluid op de server na deze aanpassing enorm verrot, net alsof het in een badkamer is opgenomen (een soort blikkerig echo'ig geluid).
Dus mijn vraag bij deze: hoe pas ik mijn instellingen aan om dit te verhelpen?