Toon posts:

[IE] Pictogram adresbalk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/petervalstar/wtf.jpg

Dit vind ik zo hoogstens irritant, het is bij elke website, ik had voorheen mozilla firefox erop staan, en heb dit verwijderd, sindsdien geeft hij dit weer..

Soms geeft hij wel de icoon aan van de desbetreffende site, maar bij degenen die geen favicon.ico op hun site hebben geeft hij dus het bovenstaande aan..

Wat doe ik hieraan???

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Heb je je Internet Explorer al is geuninstalled en daarna opnieuw de nieuwste versie geinstalleerd?

[ Voor 63% gewijzigd door OneUp op 12-04-2005 13:26 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Bij bestandassociaties gewoon het IE logo aan het http protocol toekennen?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
normaal staat daar favicon.ico, helaas is IE daar zeer inconsequent mee, en laat het alleen 'soms' zien. meestal laat IE gewoon zijn IE logo zien, en die zou je idd zoals andre zegt gewoon moeten kunnen toekennen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:26:
Bij bestandassociaties gewoon het IE logo aan het http protocol toekennen?
Heb ook al zitten kijken bij de bestandsassociaties, maar ik denk dat het iets is wat puur in de link zit, maar wat is de bestandsnaam van een link? *.lnk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:39:
[...]

Heb ook al zitten kijken bij de bestandsassociaties, maar ik denk dat het iets is wat puur in de link zit, maar wat is de bestandsnaam van een link? *.lnk?
.lnk of .url zijn vaak voorkomende extenties. Maar welke versie van IE en Windows hebben we het over?

IE is software, dus ik verplaats je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen. Let je daar in het vervolg even op? Wat heb je allemaal al gezocht, gevonden en geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 12-04-2005 18:12 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb SP 2 van XP erop staan..
Zoals ik al zeg, sinds de installatie van FireFox is het misgelopen, althans, na de deinstallatie ervan..

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 00:26 ]

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:39:
[...]

Er staan bij de bestandsassociaties ook protocollen ipv bestandsnamen. En dan moet je eens kijken bij het HTTP protocol. Dat is wat ik ook bedoelde met mijn eerdere post.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:30:
[...]

Er staan bij de bestandsassociaties ook protocollen ipv bestandsnamen. En dan moet je eens kijken bij het HTTP protocol. Dat is wat ik ook bedoelde met mijn eerdere post.
Vraag me af of ik goed heb zitten kijken dan?

Ik ga naar Mapopties - Bestandtypen..

Denk dat ik daar niet goed zit, help me is verder bitte :)

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:29:
[...]

Vraag me af of ik goed heb zitten kijken dan?

Ik ga naar Mapopties - Bestandtypen..

Denk dat ik daar niet goed zit, help me is verder bitte :)
Daar moet je zijn idd, en bij Extensies staat dan (GEEN) en bij Bestandstypen staat URL:HyperText-overdrachtsprotocol :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik het voor elkaar..Thnx Andre!
Pagina: 1