[XP] PC blijft elke keer 1sec hangen*

Pagina: 1
Acties:

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-03 19:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Hoi, ik heb pas een nieuwe PC gekocht

AMD Sempron 2800+
512MB DDR
160GB Harddisk
Geforce 6600GT

En nu is het zo datie in windows wel lekker draait en spelletjes ook wel maar zodra ik op
internet een spel ga spelen (zoals ZeroHour, UnrealTournament, oid) gaatie elke keer
haperen om de zoveel seconden (verschilt per spel). Dan loop het geluid, toetsenbord, muis
en eigenlijk alles 1sec helemaal vast. Of ik krijg ineens een lagstoot dat die internet verbinding
er als het ware uit ligt :/

Het zal misschien wel iets zijn met die netwerkkaart dat die niet lekker met windows ligt ofzo..
Ik heb ook al geprobeer om die in een ander PCI slot te duwen, opzich hielp dat niet zoveel.
Verder heb ik ook nieuwe videodriver enzo installeerd...

iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Hm, heb al iets meer info..

zit iets met een worm ofzo genaamd "should not see me"
lekker vaag maarja ik doe wel ff format, das sneller dan paar uur zoeken naar oplossing

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zag laatst ook het programma'tje "should not see mee", maar dat was _net_ na een format, maar ik heb geen problemen verder.

EDIT: ff zoeken op GoT naar Should not see me levert op dat het geen virus oid is :)

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 12-04-2005 21:03 ]

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gebruik je toevallig Asus SmartDoctor? Die wilde bij mij nog wel eens alles laten haperen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je zelf al wat gevonden hierover met de GoT search en anderen, zoals Google? We doen namelijk altijd zelf wat onderzoek voordat we een topic openen, als tweakers zijnde.

Heb je videodrivers al eens vervangen? Windows helemaal up-to-date? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Misschien zou je eens de instellingen van je netwerkkaart na kunnen lopen. Zit je rechtstreeks aan een modem aangesloten, of zit er een router tussen? Als die er tussen zit, heb je dit probleem dan ook als je het rechtstreeks aansluit, of eventueel andersom?

Als je kabelinternet hebt, zou je eens kunnen overwegen de duplexmodus aan te passen op je nic, naar 10 Mbit Half Duplex .....

Ik zet nog even [XP] in de titel, want dat is in Windows Operating Systems verplicht, zoals in Windows Operating Systems - Policy wordt uitgelegd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Zit geen router aan, direct aan modem.. Op andere PC in het netwerk doet via inet wel alle goed.
In het begin bij schone installatie was ook alles normaal.

Alles is verder up-to-date kwa videodrivers, mobo drivers, windows updates, etc..
heb wel beetje gekeken bij search natuurlijk maarja waar moet ik binnen?

Nu ik wel iets meer info heb over die "should not see me" kan ik daar eens voor kijken, wat waarschijnlijk niet het probleem is :/ en Asus SmartDocter gebruik ik niet

[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 13-04-2005 13:10 ]

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Topicstarter
Nu lopen die offline spellen ook al gaar..
ik gooi wel alles wel leeg...

Einde discussie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Woohooo op 13-04-2005 13:15 . Reden: typo ]

Pagina: 1