Toon posts:

Norton AV 2005 niet goed verwijderd...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

AFgelopen vrijdag zette ik mijn pc aan.. en kwam ik in windows *(bureaublad)* daar gaf hij aan dat mijn norton av 2005 niet goed was en gedeinstlaleerd moest worden (Werkte voorheen altijd perfect!).
Ik dus ok drukken om hem daarna weer te installeren e.d. maar hij was halverwege de deinstallatie en toen viel de pc uit. Ik opnieuw opstarten met de tower open, kwam ik er dus achter dat mijn koeler totaal niet meer werkte (van de processor).
Snel repareren en opnieuw opstarten.. Kwam ik in windows.. norton starte niet meer op en kon hem via softwarepanel niet meer deinstalleren. Installeren werkt ook niet nu, omdat hij er nog op staat. wanneer ik de cd erin duw en vervolgens op installeren druk blijft het menuutje staan ipv dat hij weggaat en de installatie begint. Klopt niks van dus.. Mijn vraag: Hoe kan ik norton 2005 compleet verwijderen en dan weer opnieuw installeren?

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:00
Geeft hij niet zoiets aan als instalatie herstel??

Mijn profiel op Discogs

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:50

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Eerst herinstalleren, dan verwijderen en nogmaals installeren?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25

Sabbi

je denkt aan mij.

kon je niet op de symantec site een tooltje downloaden dat norton volledig verwijderde?

Verwijderd

Topicstarter
herinstallatie kan niet. Als je hem wilt verwijderen via config.scherm dan flitst het schermpje een keer, verder gebeurt er niks.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:50

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als je het in de Veilige Modus probeert, wat gebeurt er dan?

Verwijderd

Topicstarter
Werkt het ook niet, beroerd.
Pagina: 1