Ervaringen met Pentax Optio WP

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Heeft iemand hier al mee gespeeld, en weet iemand waar hij al te koop is?
Wat denken jullie van eventuele alternatieven van Canon Digital Ixus 500, Casio Exilim EX-Z55 of "iets van Sony" ? Heb zelf altijd een canon powershot s30 gehad en kies in principe voor de optio wp vanwege zijn "outdoor" kwaliteiten en snelle reactietijd. Sta echter open voor alternatieven. Andere zijn dan niet waterdicht maar vooral klein en snel klaar om foto's te maken zijn belangrijk.

alvast bedankt voor jullie input

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
http://kieskeurig.nl/nl/p...C9C0A793AC1256FC90039BD21

Staan ook winkels bij waar hij tekoop is.

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Heb je er zelf ook al eens gekeken?

" Helaas staan er van dit product nog geen gebruikerservaringen op de KIESKEURIG site.
Heeft u zelf ervaring met "Pentax Optio WP"? U helpt andere consumenten door uw ervaring te delen. U voegt uw review toe door op onderstaande knop te drukken "

Verwijderd

Wij op Schiphol verkopen deze camera! :*)
Hij kan dus onder water ( "so they claim") maar "slechts" 1.5 meter en dan voor 30 minuten!
Hij heeft verder 3x optische zoom en is lekker klein, handig formaatje a la Ixus.
Alleen wat betreft dat onder water gaan, ben ik benieuwd naar want als je bijvoorbeeld de batterij-cover openmaakt ziet dat er nou niet echt superwater-dicht uit...
Maar ja, wie ben ik om daar te over oordelen aangezien Pentax daar vast wel tests mee heeft gedaan :>

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:13:
Wij op Schiphol verkopen deze camera! :*)
Hij kan dus onder water ( "so they claim") maar "slechts" 1.5 meter en dan voor 30 minuten!
Hij heeft verder 3x optische zoom en is lekker klein, handig formaatje a la Ixus.
Alleen wat betreft dat onder water gaan, ben ik benieuwd naar want als je bijvoorbeeld de batterij-cover openmaakt ziet dat er nou niet echt superwater-dicht uit...
Maar ja, wie ben ik om daar te over oordelen aangezien Pentax daar vast wel tests mee heeft gedaan :>
Ja, dat mag ik hopen, wat kost ie bij jullie?