[Photoshop CS] Van PSD naar PSP zonder layer verlies

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
Ik heb me rot gezocht naar plugins/ export mogelijk heden in Photoshop CS, maar het lijkt erop dat ik een PSD file met layers niet naar Paint Shop Pro kan krijgen met behoud van de layers. Tiff leek het enige die ook layers zou kunnen onthouden, maar na het openen in PSP is er maar gewoon 1 layer.

Hoe kan je van PS naar PSP met behoud van de layers?

heb al op google.com gezocht, maar de graphic convertors doen niet wat ze zouden moeten doen.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:42
Kan PSP niet importeren met behoud van lagen? Zo niet dan denk ik dat je laag voor laag moet wegschrijven en in PSP apart importeren en dan weer combineren...
Ik zou in ieder geval verwachten dat Jasc (of nu Corel) deze optie wel wil ondersteunen.
Adobe zal een heel goede reden moeten hebben om zoiets te bouwen, aangezien dit alleen maar makkelijker voor klanten is om over te stappen naar PSP... En PSP niet als volwaardig pakket gezien zal worden, vermoed ik zo...

Of je zou eens moeten kijken of the GIMP nix voor je is, die importeert de lagen wel netjes. En met behulp van de GIMPShop plugin lijkt ie nog enigszins op Photoshop ook! Maar ja, om nu te zeggen dat GIMP zo makkelijk in gebruik is... :) (NOFI, ofkors)

[ Voor 31% gewijzigd door Savantas op 12-04-2005 16:04 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

Old reply, maar Paint Shop Pro ondersteund CS2 formaat zonder problemen inclusief lagen.