ik heb pas zo'n cardreader besteld bij www.norrod.nl en probeer hem te gebruiken.
ik heb mij SD Card gebruikt en kan wel lezen wat er op de kaart staat maar nix naar toe kopieren en krijg dan de volgende melding :
[img]D:\Documents and Settings\user\Bureaublad\Nieuwe map (2)[/img]
weet iemand een oplossing???
thnx alvast
ja krijg die foto niet egt goed op maar de volgende melding :
W:\verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een vaste schijf op deze comptuer of in het netwerk zijn. controleer of de schijf is geplaats, of u verbinding met het netwerk of het internet hebt en probeer het daarna opnieuw. als u ook dan niets kunt vindne, is de informatie mogelijk verplaats of verwijderd !
ik heb mij SD Card gebruikt en kan wel lezen wat er op de kaart staat maar nix naar toe kopieren en krijg dan de volgende melding :
[img]D:\Documents and Settings\user\Bureaublad\Nieuwe map (2)[/img]
weet iemand een oplossing???
thnx alvast
ja krijg die foto niet egt goed op maar de volgende melding :
W:\verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een vaste schijf op deze comptuer of in het netwerk zijn. controleer of de schijf is geplaats, of u verbinding met het netwerk of het internet hebt en probeer het daarna opnieuw. als u ook dan niets kunt vindne, is de informatie mogelijk verplaats of verwijderd !
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 11:20 ]