Help? probleem met openen van tweakers.net web pagina

Pagina: 1
Acties:

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-06 03:49
Hoi Allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een raar probleem als ik de website van tweakers.net opent.

Ik krijg dan niet meer het linkermenu te zien, en de rest van de pagina staat door elkaar.
Wanner ik de cookies en de temp internet folder leegt dan doet de pagina het 1 x goed en bij de volgende pagina heb ik weer hetzelfde probleem ik moet dan op F5 of vernieuwen drukken om de pagina goed te krijgen en dan heb ik het bij de volgende pagina weer. Ik heb eerst op mijn Pc gezocht maar kon niets vreemd vinden en gisteren kwam ik erachter dat ik het op mijn laptop ook heb, dus naar mijns inziens kan het niet aan mijn Pc liggen.Ik heb een chello classic abbo en een etech router om mijn Pc en laptop van internet te voorzien. Ook deze heb ik al vele malen gereset maar niets helpt.Vanochtend maar chello gebeld daar ik steeds meer begint te geloven dat het daar zou moeten liggen helaas een chello antwoord terug gehad, het ligt aan uw Pc meneer dus nu weet ik nog niets.Best vreemd dat het ineens op mijn Pc en laptop tegelijk gebeurt.
Wie kan mij helpen om dit op te lossen, het is echt waardeloos daar ik elke dag op tweakers net kom en er zo steeds meer van ga balen dat het niet meer goed werkt.
Ik werk met iexplorer 6.2800.11060
Windows XP servicepack 1

Bij deze even in de goede topic gezet.

In de topic windows algemeen staan al een paar antwoorden die ik even gaatproberen

Aan de Zoo, wat je laat zien op de foto is hetzelfde wat ik heb.

wil graag niet met Firefox werken, maar het probleem oplossen.

[ Voor 11% gewijzigd door Skybiker op 12-04-2005 11:39 ]

iRacing Profiel

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb volgens mij tijdelijk hetzelfde probleem gehad... bij mij ontstond het probleem toen ik Firefox ging gebruiken... ik heb een nieuwere versie van Firefox geinstaleerd en het probleem was verholpen...

PS kun je misschien een printscreentje van het onheil plaatsen... zodat ik het misschien herken...

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42

Reptile209

- gers -

KappuhH: in het vorige topic van de TS geeft TheZoo het volgende screenshot (TheZoo in "Help? prbleem met tweakers.net webpagina"):
Afbeeldingslocatie: http://home-2.tiscali.nl/~thezoo/tweakers.jpg

rappejap: heb je gekeken in het topic [rml][ Bug] Lay-outproblemen?[/rml] waar F_J_K je naar verwees? En dan met name naar een stukje van Harm:
Voor mensen met Norton-software, voer onderstaande eens uit en kijk eens of je dan nog steeds problemen hebt:

1. Start Norton Internet Security
2. Navigeer naar "Ad Blocking"
3. Klik het knopje "Advanced"
4. Klik op "Add Site" en vul in "gathering.tweakers.net"
6. Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
7. Doe vervolgens hetzelfde voor "tweakers.net"
offtopic:
Een beetje meer interpunctie in je posts kan overigens geen kwaad. Een zin begint met een hoofdletter, eindigt op een punt en hoeft geen 8 komma's te hebben. Lege regels (enter) toevoegen hoeft alleen aan het eind van een alinea, GoT zorgt dan verder voor een mooiere opmaak dan dat je nu krijgt.
:)

[ Voor 23% gewijzigd door Reptile209 op 12-04-2005 11:22 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Skybiker
Ik heb het net helemaal doorgenomen, alle beveiligingen uitgezet en gedaan wat er gevraagd wordt,
helaas helpt niets. Ik heb alleen Norton Virus scanner.

[ Voor 14% gewijzigd door Skybiker op 12-04-2005 11:35 ]

iRacing Profiel

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Clear je cache eens en refresh de pagina met ctrl-F5, ziet het er dan weer normaal uit?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Ik heb alleen Norton Virus scanner.
En laat daar nu een mooie scriptblocker in zitten ;)

• Skybiker
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:37:
[...]
En laat daar nu een mooie scriptblocker in zitten ;)
Deze ook al uitgezet, en zelfs heel Norton uitgezet, dit helpt ook niet

iRacing Profiel

• Skybiker
Probleem opgelost.

Ik heb net een windows updute op mijn Pc gedaan en het probleem is opgelost. 8)7

Ben nu mijn laptop aan het updaten, daar deze het probleem nog heeft. Ik laat het weten als ik ermee klaar ben.

Laptop ook een update gegeven en daar doet tweakers.net het nu ook goed

[ Voor 62% gewijzigd door Skybiker op 12-04-2005 13:56 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1