Toon posts:

[XP] Documents and settings leeg gekopieerd? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net winXP Pro opnieuw geinstalleerd en vantevoren vanaf mijn andere pc de "documents & settings" gekopieerd. Nu heeft hij geen access denied fouten gegeven bij het kopieren. Vervolgens de computer geformatteerd, opnieuw geinstalleerd en documents & settings teruggezet maar wat blijkt: hij heeft de userdirs allemaal leeg gekopieerd.

Is dat normaal? Dat winXP zonder enige melding gewoon bestanden overslaat waarvoor blijkbaar gene rechten zijn bij het kopieren?

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Had je wel de rechten op andere "mijn documneten" van andere gebruikers? Als die stonden op "persoonlijke map", dan kun je daar als gebruiker met beheerrechten nog niks mee.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Kleine titeledit per het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
cryhtorchild schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:26:
Had je wel de rechten op andere "mijn documneten" van andere gebruikers? Als die stonden op "persoonlijke map", dan kun je daar als gebruiker met beheerrechten nog niks mee.
Ja dat was dus blijkbaar een persoonlijke map.
Alleen vind ik dat XP dan wel ff een melding had mogen geven :(

Verwijderd

Documents and settings kopieren is niet hetzelfde als een profiel kopieren. Je gaat geheid shit krijgen met betrekking tot SID's en dat soort ellende.

Beste methode om een profiel te kopieren, is vanuit de properties van my computer. Daar kun je ergens de lokale profielen opvragen en kopieren naar andere locaties.