Toon posts:

fps 2000 digital ook analoge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kort maar bondig: ik wil een fps 2000 digital op mijn SBLive 1024 aansluiten. moet ik hier voor een DIN aansluiting hebben. en hoe zie ik dat ik die heb. kheb wel een digi out. 2 analoog uitgangen microfoon ingang Digi out en nog eentje. (de 2de van rechts)

iemand suggesties

Verwijderd

Ik heb dze combo , werkt perfect . Gewoon met de voor&achter connectors naar deze inganen op je Live en voila klaar . Die digital DIN zit enkel op een Optical/Digital IO kaart . Deze is nu een optie maar zat vroeger bij de full version van de live , dus niet de value .

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:29
Op dinsdag 09 januari 2001 21:23 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb dze combo , werkt perfect . Gewoon met de voor&achter connectors naar deze inganen op je Live en voila klaar . Die digital DIN zit enkel op een Optical/Digital IO kaart . Deze is nu een optie maar zat vroeger bij de full version van de live , dus niet de value .
Als je de digitale uitgang gebruikt (daar is ook een kabeltje voor meegeleverd als het goed is) zou het geluid nog iets beter moeten zijn. Dan hoef je dus niet je voor en achter speakers via de 2 analoog ingangen te laten gaan.
Ik heb trouwens wel af en toe last van ruis als ik de digitale uitgang gebruik (spontaan af en toe, maar meestal is het geluid perfect), maar ik vermoed dat dat een driver-probleempje ergens is.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mij heeft dit setje boxen ook gekocht en in de doos zat zoŽn digi kaartje. was bij Vobis.

iemand meer info???

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
JEay, ik heb zelf deze fsp-2000 in combinatie met een Soundblaster Platinum, en ik kreeg zowel bij de platinum als bij de luidsprekers zo'n digitale i/o-kaart, (of hoe het ding dan ook mag heten.... Leuk van Creative, maar aan een heb ik genoeg.
Het werkt overigens perfect.

PS. als er iemand belang bij die i/o-kaart heeft, wil ik hem wel verpatsen.... >:) mijn mailadres moet wel ergens zichtbaar zijn...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb misschien wel interrese als ik geen kaartje krijg bij mijn speakers.
wat moet je ervoor hebben???

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Mwwhoah, een geeltje?

Wel een beetje het verkeerde plek om hier handel te drijven, maar goed, als je belang hebt, me e-mail kun je vinden in mijn profiel, dus check ut maar eens

Wat ik trouwens niet snap, is dat jij dat kaartje niet bij je fsp2000-setje hebt gekregen...
Pagina: 1