Help? prbleem met tweakers.net webpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-01 08:07
Hoi Allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een raar probleem als ik de website van tweakers.net opent.

Ik krijg dan niet meer het linkermenu te zien, en de rest van de pagina staat door elkaar.
Wanner ik de cookies en de temp internet folder leegt dan doet de pagina het 1 x goed en bij de volgende pagina heb ik weer hetzelfde probleem, ik moet dan op F5 of vernieuwen drukken om de pagina goed te krijgen en dan heb ik het bij de volgende pagina weer, ik eerst op mijn Pc gezocht maar kon niets vreemd vinden, gisteren kwam ik erachter dat ik het op mijn laptop ook heb, dus naar mijns inziens kan het niet aan mijn Pc liggen.
Ik heb een chello classic abbo en een etech router om mijn Pc en laptop van internet te voorzien.
ook deze heb ik al vele malen gereset maar niets helpt.
Vanochtend chello gebeld daar ik steeds meer begint te geloven dat het daar zou moeten liggen,
helaas een chello antwoord terug gehad, het ligt aan uw Pc meneer, dus nu weet ik nog niets.
best vreemd dat het ineens op mijn Pc en laptop tegelijk gebeurt.
wie kan mij helpen om dit op te lossen, het is echt waardeloos daar ik elke dag op tweakers net kom en er zo steeds meer van ga balen dat het niet meer goed werkt.

iRacing Profiel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Met welke browser werk je :?
Als je met IE bezig bent, gebruik dan eens Firefox :)
en ook last van virussen/spyware :?

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 12-04-2005 09:58 ]

Wauw, een sig!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 14:07

TheZoo

Animals Behind Bars

Sinds een week op de laptop van m'n werk heb ik iets soortgelijks.
Dan maar firefox geïnstalleerd -> problem solved :P
Afbeeldingslocatie: http://home-2.tiscali.nl/~thezoo/tweakers.jpg

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het lijkt erop dat er iets aan je instellingen is veranderd. Misschien door een programma wat je recent hebt geïnstalleerd.

Kijk eens bij: Extra > Internetopties > Instellingen > of "bij elk bezoek aan een pagina" staat aangevinkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Guardian Angel op 12-04-2005 10:16 ]

ARME AOW’er

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat heeft dit met Windows Operating Systems te maken? :P

Maar inderdaad, volg [rml][ Bug] Lay-outproblemen?[/rml] even voor meer (zie ook [rml]Harm in "[ Bug] Lay-outproblemen?"[/rml]). Schakel dus in ieder geval als test elke vorm van bannerblokkering en andere content scanners uit (alles van Norton/Symantec, ZoneAlarm, etc. Maar ook andere adblockers).

Als het bij jou iets heel anders blijkt te zijn, open dan evt. of daar of in Software Algemeen een nieuw topic (lees dan natuurlik eerst de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) aldaar even). Maar omdat het helemaal hetzelde lijkt, sluit ik deze om het mooi centraal in bovenstaand topic te behandelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 12-04-2005 10:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.