Toon posts:

[JavaScript / DHTML] WYSIWYG voor Apple

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een CMS. Hier zit momenteel een WYSIWYG-editor in, die alleen werkt onder IE (PC). Voor een nieuw project wil ik een betere en vooral meer compatibele hebben. De beste die ik tot op heden gevonden heb is TinyMCE (http://tinymce.moxiecode.com/example.php?example=true), die zowel op IE als op Firefox werkt.

Maar eigenlijk wil ik graag een WYSIWYG editor, die ook op Apple te gebruiken, temeer daar veel opdrachten komen van een reclamebureau, waar gebruik wordt gemaakt van Apple.

Kent iemand WYSIWYG-editors die ook werken met een Apple? (tenminste met 1 browser, liefst beide)

• js303
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 18:22
firefox is er ook voor de mac, heb je 't daarmee al geprobeerd?
en kijk anders even de nieuwe wysiwyg editor van gmail werkt met safari, zo ja dan ontfutselen hoe zij het doen.

Verwijderd

ja ze moeten firefox gebruiken :p... er is voor zover ik weet 1 wysiwyg die werkte voor vrijwel alle browsers ook opera alleen dit was wel een betaalde en werkte met java ipv javascript...

Verwijderd

Voor een overzicht van alle beschikbare editors kan je het beste kijken op www.htmlarea.com. Die site is tegenwoordig een listing van alle beschikbare editors; commercieel en open-source. Je kan meteen zien in welke browsers de editor werkt en eventueel een demo downloaden of bekijken.

Safari biedt niet de mogelijkheden tot content editing m.b.v. designMode property. Ze gaan dat wel inbakken, maar ik heb nog niets gehoord over een release.

Om vast te verklappen; Gmail editor doet het niet in safari.

Verwijderd

Er is vanuit de browser geen ondersteuning voor rich text mogelijkheden in oa Safari, je zult je heil moeten zoeken bij oplossing zoals FlashMX of puur FireFox support.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 14:55 ]

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
fckeditor
Pagina: 1