[PDA] HP iPAQ hx4700 - USB of PS2 device aansluiten.

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Hallo,

Hier heb ik een HP iPAQ hx4700 liggen, en deze gaat gebruikt worden als handheld voor restaurants / hotels om bestellingen te noteren.

Nu zoeken wij een oplossing om een smartcard reader aan de iPAQ aan te sluiten, het liefst door middel van USB of PS2. Zelf hebben we geen mogelijkheid gevonden om een USB device aan te sluiten, danwel een PS2 device.

Weet iemand of deze mogelijkheid er bestaat?

En als het niet rechtstreeks op de PDA kan, kan het dan via de PC, door middel van de docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Er zijn uitbreidingen te koop die bijvoorbeeld in een geheugen slot gaat. Geloof dat er een barcode scanner is en nog wat van die business dingen. Geloof niet dat er een mogelijk is om daadwerkelijk USB apparaten aan te sluiten, mocht die er wel zijn zit je emt het probleem dat er dan ook drivers voor je hardware moeten bestaan. En ik weet bijna zeker dat je die niet zult vinden voor een apparaat wat niet speciaal bedoeld is voor een pocketpc.

Ik begrijp alleen de insteek van je laatste zin niet.. Je hebt je cardreader aangesloten op je PC (ps2 / usb) en dan? Wat wil je dan nog met een pda?

[ Voor 15% gewijzigd door Blue2k op 12-04-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:04

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Waarom moet pér se de iPAQ hx4700 gebruikt worden, ook al heb je daar een sample van? Want Symbol heeft PDA's met geintegreerde barcode-scanner, en deze apparaten zijn érg stevig (bedoeld voor horeca, magazijnen, etc.). Het lijkt mij dat een iPAQ hx4700 mét nog een extern apparaat eraan niet erg aan te raden is voor in de horeca. Of zijn er al een hoop iPAQ'jes ingekocht?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dogooder

dus...

Daarvoor moet je een usbhost vinden.

Dit zijn mogelijkheden denk ik:
http://www.expansys.be/product.asp?code=113389
http://www.ratocsystems.c...ducts/subpages/cfu1u.html

mocht je nou zo'n soort oplossing gevonden hebben vertel mij (ons) dan je bevindingen want ik ben nog op zoek naar hoe je een ext. usb harddisk kan aansluiten. (ext. voeding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
B_O_S_S schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:59:
Waarom moet pér se de iPAQ hx4700 gebruikt worden, ook al heb je daar een sample van? Want Symbol heeft PDA's met geintegreerde barcode-scanner, en deze apparaten zijn érg stevig (bedoeld voor horeca, magazijnen, etc.). Het lijkt mij dat een iPAQ hx4700 mét nog een extern apparaat eraan niet erg aan te raden is voor in de horeca. Of zijn er al een hoop iPAQ'jes ingekocht?
die iPAQ is een smaple idd, we maken gebruik van iPAQ's omdat het voor de gemiddelde horeca gelegenheid een te grote investering is om een specifiek apparaat te kopen dat hiervoor geschikt is.
ipaq is 400 - 500 eu, en die jij bedoelt lopen al snel tegen de 1500 - 2000 eu