Beste Tweakers wie kan mij helpen ,ik heb al uitgebreid gezocht hier op de site maar niets gevonden wat mijn probleem precies is ik heb al heel veel zelf geprobeerd!!!wat is nu mijn probleem??
ik heb een Audigy 2 Zs gekocht maar als ik deze aansluit op mijn win XP krijg ik geen geluid!
Hij wordt herkend door windows,de interne geluidskaart staat in de bios uitgeschakeld ,het diagnostisch programma van creative zegt dat alle tests gelukt zijn,ik heb ook al geprobeerd op deze op een schone Xp te zetten zonder servicepack,tevens doet na de installatie van de drivers mijn winamp het niet meer
Tevens op de site van creative geupdate,kaart omgeruild in de winkel daar zeiden ze een nieuwe xp erop dan moet ie het doen,ik ben nu al een week bezig en weet het nu niet meer
wie kan mij helpen???
ik heb :Win Xp pro evt met servicepack2
Amd 2800 Athlon,1 gb intern geheugen,
160gb hitachi harde schijf
Epox Km400 (socket 462 ) moederbord met Via chipset
Ik hoop dat ik genoeg info heb neergezet en iemand het antwoord weet!!
alvast bedankt Wout
ik heb een Audigy 2 Zs gekocht maar als ik deze aansluit op mijn win XP krijg ik geen geluid!
Hij wordt herkend door windows,de interne geluidskaart staat in de bios uitgeschakeld ,het diagnostisch programma van creative zegt dat alle tests gelukt zijn,ik heb ook al geprobeerd op deze op een schone Xp te zetten zonder servicepack,tevens doet na de installatie van de drivers mijn winamp het niet meer
Tevens op de site van creative geupdate,kaart omgeruild in de winkel daar zeiden ze een nieuwe xp erop dan moet ie het doen,ik ben nu al een week bezig en weet het nu niet meer
ik heb :Win Xp pro evt met servicepack2
Amd 2800 Athlon,1 gb intern geheugen,
160gb hitachi harde schijf
Epox Km400 (socket 462 ) moederbord met Via chipset
Ik hoop dat ik genoeg info heb neergezet en iemand het antwoord weet!!
alvast bedankt Wout