Toon posts:

bureaublad loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumer’s,

De vraag die ik voor jullie heb is de volgende:
Wanneer ik mijn computer opstart, gaat dit volgens de gebruikelijke procedure. Het bureaublad verschijnt en dan …… loopt hij vast!!??
Ik kan nog een keer met de cursor iets aanklikken en dan verschijnt de zandloper, die niet meer verdwijnt. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het op te lossen is?

Ik heb niets veranderd aan het systeem. Het laatste wat ik heb gedaan is software instaleren die ik gekregen heb bij mijn telefoon. Deze is origineel en kan volgens mij niet de oorzaak zijn.

Ik kijk uit naar reacties,

Gegroet,
Savange

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Om deze vraag te kunnen beantwoorden, moeten we wel wat meer informatie over je systeem hebben, want zoiets kan meerdere oorzaken hebben.

Heb je verder al gekeken naar de standaard oplossingen die hier staan gegeven?
Windows Operating Systems - FAQ

En misschien is het ook wel handig om deze even door te nemen:
Windows Operating Systems - Policy

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Heb je al een spyware scan gedaan, met hitman pro of een virusscan gedaan met een geupdate virusscanner.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Deze is origineel en kan volgens mij niet de oorzaak zijn.
Hoe zo, weet je precies wat er onder de motorkap van dat programma zit? (Welk programma / welke drivers precies?) Ook gekochte software bevat bugs ;)

Maar inderdaad is er veel meer informatie nodig om je meer te kunnen helpen dan te verwijzen naar oudere topics en de FAQ's. Kijk eens wat er in de safe mode gebeurt en wat je dan in je event log tegenkomt. En lees natuurlijk even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif Technische PMG FAQ - hangen en opstartproblemen. Dat en check natuurlijk ook dit even (naast andere zoektermen zoals 'loopt vast', 'vastloper', etc). Als je dan wat meer info geeft over hard- en software kunnen we wellicht meedenken :)

offtopic:
Dan zal ik of een collega de topictitel wat aanpassen volgens de links die Hooglander1 gaf. Oeh en welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)