Toon posts:

rechten ivm iframe

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraagje?! Ik krijg onderstaand bericht van mijn webpagina nadat ik <iframe> heb ingevoerd in een html document op de webserver.
Ik schat dat het iets met de rechten van een of ander iets te maken heeft,maar ik weet niet waar ik het moet zoeken.

Weet iemand hier een antwoord op ?? bvd rudie. kheb al heel wat afgezocht maar het werkte niet

Verwijderd

welk bericht...?

Verwijderd

Topicstarter
You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page due to the access control list (ACL) that is configured for this resource on the Web server.
--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Contact the Web site administrator if you believe you should be able to view this directory or page.
Click the Refresh button to try again with different credentials.
HTTP Error 401.3 - Unauthorized: Access is denied due to an ACL set on the requested resource.
Internet Information Services (IIS)

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 401.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled About Security, Access Control, and About Custom Error Messages.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
kan je IETS meer info geven, ik kan hier geen chocolade van maken

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die pagina die je probeert op te halen staat waarschijnlijk op een ander domein. Je kunt het voor jezelf oplossen door de security settings van Internet Explorer omlaag te zetten, maar de meeste andere mensen zullen dan nog steeds die melding zien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Even een tip, voor welke 'melding' je ook krijgt tijdens het werken met je computer: type een deel van de melding in in google, en je vindt zo 71 threads op andere fora met hetzelfde probleem.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Iets meer zelfwerkzaamheid mag wel verwacht worden van je :) GoT is geen helpdesk waar je je vragen neer kan zetten. Zet de foutmelding eens in Google (incl. zoekwoorden) neer :) Ik kan me niet voorstellen dat daar niets tussen te vinden is :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.