Beste Mensen,
Dmv van NuSoap zou ik graag de volgende XML verzenden:
Door een array aan nusoap mee te geven kan je meerdere subitems onder een item hangen. bijv:
Alleen werkt dit niet omdat de key's van de array tweemaal hetzelfde zijn. Dus tweemaal "int".
Als ik nu het volgende doe:
Dan krijg ik de volgende reponse:
Wat doe ik nu niet goed? Het lijkt me dat je gewoon meerdere items (hier: <int>) zou moeten kunnen verzenden. B.v.d.
Dmv van NuSoap zou ik graag de volgende XML verzenden:
code:
1
2
3
4
5
6
| ... <productKeys> <int>32</int> <int>67</int> </productKeys> ... |
Door een array aan nusoap mee te geven kan je meerdere subitems onder een item hangen. bijv:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $array=("mainitem"=> array("subitem1"=>val1,"subitem2"=>val2)); $result = $soapclient->call('functie',$array); //geeft: <mainitem> <subitem1>val1</subitem1> <subitem2>val2</subitem2> </mainitem> |
Alleen werkt dit niet omdat de key's van de array tweemaal hetzelfde zijn. Dus tweemaal "int".
Als ik nu het volgende doe:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| $ret=" <int>32</int> <int>67</int> "; $pKeys = array('productKeys'=>$ret); $result = $soapclient->call('functie',$pKeys); |
Dan krijg ik de volgende reponse:
code:
1
2
3
4
5
6
| <soapVal> <productKeys xsi:type="xsd:string"> <int>32</int> <int>21</int> </productKeys> </soapVal> |
Wat doe ik nu niet goed? Het lijkt me dat je gewoon meerdere items (hier: <int>) zou moeten kunnen verzenden. B.v.d.