Toon posts:

LowProfile videobew.prog. met audio-opties...welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Graag wil ik jullie advies vragen over het volgende. Ben de laatste tijd regelmatig bezig met het bewerklen van filmpjes. Dat zijn geen high quality filmpjes maar dingen die met een digicam gemaakt zijn. Dat doe ik veelal op houseparties dus er zit vaak flink wat distortion in de filmpjes.

Ik hoef verder geen ingewikkelde dingen te doen met die filmpjes. Enkel wat infaden, outfaden en de audiolevels aanpassen.

Eigenlijk niet meer dan wat ik nu doe in Media Player als ik een filmpje afspeel (dat kun je trouwens niet opslaan lijkt me he? Dat je zeg maar de audio-opties daar wijzigt met de Equalizer, maar het filmpje dan ook zoals het dan wordt afgespeeld bewaart?).

Ik heb Ulead Video Studio 8 geprobeerd maar dat trekt mijn systeem niet. Bovendien vond ik daar geen audio-opties terug.

Ik heb een ADM Athlon 2200 en 521MB DDR Ram, maar mijn mobo is al wat ouder.

Nu gebruik ik Windows Movie Maker maar ook daar loopt ik tegen het probleem aan dat in enkel de beelden goed kan bewerken en met de audio kan ik dus weinig. Terwijl ik graag die distortion wat minder wil maken, de spraak in sommige filmpjes wat omhoog wil trekken, kortom wat met de audio-opties wil spelen.

Hebben jullie een idee voor een lof profile progje waarvan dus niet mijn hele stysteem op hol slaat? Maar waar ik wel eenvoudige video- en audio-opties mee kan bedienen?

Tnx alvast voor jullie antwoorden! :)

Groetjes Jackie

Verwijderd

Premiere 6.5 moet best wel kunnen draaien op je systeem. Of Avid DV Xpress 3.x-4
Van Avid is ook een gratis simpele versie te krijgen. Kan alleen de directe url zo gauw niet vinden. ;)
www.avid.com

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 01:42 ]