[XP] XP met Office 2003 skin?

Pagina: 1
Acties:

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een skin voor Windows XP naar een Office 2003 skin. Deze vormgeving vind ik behoorlijk mooi en zou ik ook graag willen gebruiken voor de normale Windows omgeving (ik werk bijna alleen maar met Office-programma's). Voor Firefox heb ik wel een skin gevonden, maar voor XP niet... Ben ik dan de enige die Office 2003 er mooi uit vind zien?

Uiteraard heb ik gezocht op Google en Got, maar op Got is er zeker niets te vinden en op Google vond ik alleen maar voor Firefox en voor je mobieltje...

Weet iemand dus waar zo'n skin te vinden is?

[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 11-04-2005 21:58 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Eh. Het is duidelijk dat het al laat was die avond...

Nog een keer: ik ben op zoek naar een thema voor Windows XP wat lijkt op Office 2003, maar kan dat echt niet vinden.
Wel inmiddels iets gevonden voor Firefox en voor bepaalde mobieltjes en voor sites...

Ben ik dan de enige die Office 2003 er mooi uit vind zien? :?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-02 22:56

Zerora

Ik Henk 'm!

Is dit niet iets voor jouw?

Afbeeldingslocatie: http://www.neilturner.me.uk/shots/royaletheme1.png

Op Google kun je hem vast wel vinden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Zerora op 13-04-2005 19:33 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Hmm... ik heb er even naar gekeken, maar ik kan het niet qua kleuren aanpassen, alleen dat blauw... en laat dat nét een kleur zijn die op mijn laptoptft niet goed leesbaar is... (afgezien van het feit dat ik liever lichte, rustige kleuren op m'n scherm heb staan).

Ik was dit thema al wel tegengekomen, maar had er verder niet naar gekeken vanwege de kleuren. Het is wel ongeveer wat ik zoek, maar ja... niet helemaal ;)

☻/
/▌