☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Eh. Het is duidelijk dat het al laat was die avond...
Nog een keer: ik ben op zoek naar een thema voor Windows XP wat lijkt op Office 2003, maar kan dat echt niet vinden.
Wel inmiddels iets gevonden voor Firefox en voor bepaalde mobieltjes en voor sites...
Ben ik dan de enige die Office 2003 er mooi uit vind zien?
Nog een keer: ik ben op zoek naar een thema voor Windows XP wat lijkt op Office 2003, maar kan dat echt niet vinden.
Wel inmiddels iets gevonden voor Firefox en voor bepaalde mobieltjes en voor sites...
Ben ik dan de enige die Office 2003 er mooi uit vind zien?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Hmm... ik heb er even naar gekeken, maar ik kan het niet qua kleuren aanpassen, alleen dat blauw... en laat dat nét een kleur zijn die op mijn laptoptft niet goed leesbaar is... (afgezien van het feit dat ik liever lichte, rustige kleuren op m'n scherm heb staan).
Ik was dit thema al wel tegengekomen, maar had er verder niet naar gekeken vanwege de kleuren. Het is wel ongeveer wat ik zoek, maar ja... niet helemaal
Ik was dit thema al wel tegengekomen, maar had er verder niet naar gekeken vanwege de kleuren. Het is wel ongeveer wat ik zoek, maar ja... niet helemaal
☻/
/▌