Toon posts:

pure pwnage - online show

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
link: Afbeeldingslocatie: http://www.purepwnage.com/ppsmall.gif

pure pwnage, een tv show over een pro gamer in rts die het is zijn missie ziet om n00bs te pwnen en noemt zichelf dan ook teh_pwnerer. Echt super leuk ik lig echt helemaal dubbel als die kerel zn micro gaat oefenen in een telefooncel of op een bankautomaat. Of als hij meisjes benaderd alsof het een potje C&C generals zero hour is. Alle afleveringen zijn gratis te dowloaden op de site www.purepwnage.com.
Allemaal hardstikke leuk, maar laat het duidelijk zijn dat het natuurlijk allemaal hardstikke nep is (duh!).

Alleen nu vraag ik me af zou deze jeremy ook echt pwnen in zero hour en css? En dan bedoel ik niet dat hij een lekker potje kan spelen maar echt pwnage geeft en ook echt uber micro heeft.
Ik bedoel hij praat iig wel alsof hij niets anders doet dan 1337speak gebruiken misschien nep maar lijkt me moeilijk na te doen. Ik denk dat deze kerel wel degelijk kaas heeft gegeten van pure pwnage.
Wat denken jullie en wat vinden jullie verder van de show??

Dit is hem trouwens :*) lol
Afbeeldingslocatie: http://www.purepwnage.com/jar1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-10 00:09
jeremy is pas op een LAN geweest, en pwnde iedereen, echt hij is gewoon goed. De gast heeft geen baan, geen opleiding. Zijn moeder heeft hem zijn pc afgenomen omdat ie geen fluit uitvoerde.

Ken de show al een tijdje, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schuey schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:49:
jeremy is pas op een LAN geweest, en pwnde iedereen, echt hij is gewoon goed. De gast heeft geen baan, geen opleiding. Zijn moeder heeft hem zijn pc afgenomen omdat ie geen fluit uitvoerde.

Ken de show al een tijdje, geweldig :)
Aah cool dacht al zoiets, verdiend hij ook zn geld met gamen? En is hij alleen goed in zero hour of ownt hij ook in css enzo.
Hij is dus gewoon echt goed en daaromheen is een leuk verhaaltje verzonnen. Weet iemand ook hoe oud ie is want dat is nu niet echt iets wat ik goed kan zien. Als hij 18 - 20 is ofzo ok, maar als hij 26 zou zijn ofzo zou hij echt beetje freaky zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet echt Spielerij-waardig. We hebben het hier dan wel over de gameswereld, topics met als insteek "Wat denken jullie en wat vinden jullie verder van de show?" is toch niet echt relevant: Iedereen kan grappig doen over games, maar we hebben ook geen bergen topics over menig webcomic.

Als je toegang tot de HK had gehad, zou ik dit topic daar naartoe gestuurd hebben. In dit geval doe ik hem dicht :)

Dit topic is gesloten.