Toon posts:

wat is dit voor foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sins gister kreeg ik deze foutmelding soms wel 50 keer achterelkaar

maar ik kan er niet achter komen waar die vandaan komt.
het is als msn open staat en als ik een letter typ piept me computer(over boxen) een keer en dan weer zo scherm. klik ik weg komt er weer zo scherm

Afbeeldingslocatie: http://img227.echo.cx/img227/9853/error2tx.jpg

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08 22:10

WPN

al msn eraf gegooit
reboot
msn downloaden en installen

geprobeert?

edit: probeer eerst ff ALLE programma's die niet nodig zijn af te sluiten, en run dan msn en probeer het nog een keer, zie namelijk dat je icontray bomvol staat met van alles en nog wat
en antivirus http://housecall.trendmicro.com kan je online gebruiken

[ Voor 72% gewijzigd door WPN op 11-04-2005 21:33 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Spyware/adware/(msn)virus --> grondig scannen met virusscanners en antispyware programma's.
Hitman Pro bijvoorbeeld.

Daarna, als je dat hebt uitgesloten, kunnen we verder kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door DrivinUCrazy op 11-04-2005 21:33 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:31:
Spyware/adware/(msn)virus --> grondig scannen met virusscanners en antispyware programma's.
Hitman Pro bijvoorbeeld.

Daarna, als je dat hebt uitgesloten, kunnen we verder kijken.
ik zeg niet dat het bij msn vandaan komt.. maar staat aan

msn winamp etc.

het is af en toe 5 min irri en dan weer over dus echt iets uitsluiten kan NOG niet.

btw virus shit enzo eergister gedaan
norton antivirus 2005
hitman pro:)
dit komt sins gister voor

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Waarom zeg je dat dan niet in één keer? ;)
Google kent dat nummer iig niet. We zoeken verder.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Zo kunnen we inderdaad weinig met je probleem. Je screenshot laat niet veel duidelijks zien, en verder is het ook niet echt duidelijk wanneer je dit probleem nou hebt.

Controleer sowieso eerst eens even of een re-install van MSN niet het probleem oplost. Daarnaast kan je nog even kijken of er nog bepaalde entries in je event viewer staan, die met het probleem te maken hebben. Verder kan je nog proberen te kijken met HijackThis of er wellicht nog verdachte (evt.) malware gerelateerde processen staan. Kijk anders ook eens of je het probleem in veilige mode hebt.

Hoe dan ook, dit topic gaat dicht omdat we er momenteel veel te weinig mee kunnen. :) Lees ook nog eens Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.