[VB.NET] HTML printen zonder print dialog box

Pagina: 1
Acties:

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
VB.net maakt voor mij een mooi html bestand wat ik zien in mijn form.

Maar nu wil ik graag dat document printen, zonder dat er een print dialog box naar voren komt, waar ik op OK moet klikken.

Ik weet dat het er hier op GOT al meerdere keren is langsgekomen, maar zover ik heb kunnen vinden niks om te printen zonder dat dialog box. Ik wil ook geen script in die html hoeven te bouwen die ervoor zorgt dat hij het afdrukt, omdat het bestand ook op andere plaatsen word gebruikt.

Printen volgens de standaard instellingen is voldoende.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Uit de VS.Net help: 'The Print method prints the document without using a print dialog. Use a PrintDialog when you want to offer the user the ability to choose print settings.'

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• voodoo202
PaulZ schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:35:
Uit de VS.Net help: 'The Print method prints the document without using a print dialog. Use a PrintDialog when you want to offer the user the ability to choose print settings.'
Ja dat stukje heb ik ook gevonden in de .net help. Heb alleen de msdn van 2003 dus weet niet of er veel verandert is. Maar is er niet een methode om dat dialoog te onderdrukken.

In de voorbeeld code van de msdn worden volgens mij lettertypes enz. verandert.

• voodoo202
Heeft er iemand misschien nog een idee, of het mogelijk is.

• voodoo202
schopje,

Ik kan echt nergens iets goeds vinden, want het print dialoog weglaat. Behalve dingen die de hele layout vernielen met andere lettertypes enz.

• voodoo202
Dit had ik een tijdje terug ook al gevonden, ik heb het nog een keer ingebouw, maar hij blijft de code van de html printen, en niet de layout zoals het zou moeten zijn.

en tevens vernielt hij het lettertype, maar dat daar buiten.

• voodoo202
Ik heb het gevonden eerst navigeer je naar de pagina. Zorgt dat deze helemaal klaar is met laden, dus iets van een timer inbouwen ofzo.

code:
1
AxWebBrowser1.ExecWB(6, 2)

Dat is alles.
Pagina: 1