Toon posts:

Digiconnect DVD scartkabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik deze kabel, of van een gelijksoortig model elders kan krijgen met minder lengte en dus ook voor minder geld?

Conrad heeft ze niet, MyCom heeft ze niet korter, Alternate verkoopt ze ook niet, Salland Automatisering niet....

edit

Challenge Computers heeft ze wel, maar aangezien ik in Zwolle woon wordt het met vooruitbetalen nog 17 euro...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 20:40 ]

Verwijderd

Als jij uitlegt wat er zo bijzonder is aan een 'Digiconnect DVD scartkabel' dan kunnen er wellicht mensen wat betere antwoorden posten (los van de tientallen shops in Google - zoals ik het zie via Google stelt het niet veel bijzonders voor nl.) ;)

Mocht je op zoek zijn naar een goede scartkabel neem dan eens een kijkje naar de Profi-Gold (een hokkietokkie merkloos ding, maar met goede afscherming) of naar de Belkin reeks.

Overigens kun je de beste Scart kabel ook gewoon zelf maken. Kwestie van 2 Scart connectoren en genoeg 75 Ω coaxiaal draad.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 20:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een VCR naar een TV-kaart linken voor capturing. aangezien de tv-kaart niet werkt met tulp moet ik dus SCART hebben die vertakt in S-Videok en een 3,5'm audioplug :)

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
www.elektronica-online.nl heeft die kabels.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 15:07
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:50:
ik moet een VCR naar een TV-kaart linken voor capturing. aangezien de tv-kaart niet werkt met tulp moet ik dus SCART hebben die vertakt in S-Videok en een 3,5'm audioplug :)
Koop een scart-blokje van een euro of 3, in combinatie met een tulp -> 3.5mm / s-videokabeltje

Kun je overal wel kopen, ook in Zwolle. Desnoods soldeer je zo'n dingetje zelf in elkaar, ben je voor een paar eur klaar (ff bij Fakkert de onderdeeltjes halen)